مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

برادرکم‌ مهمانی پیش از تولد برای جوجه در راه دارد، از مدتها قبلتر صحبتش را میکرد، یکی از غذاهای مهمانی به خاطر من کشک بادمجان است، تعدادی از نزدیکترین دوستان من نزدیک او زندگی میکنند و در مهمانی هستند و تلاش میکنند لحظه لحظه برای من عکس بفرستند و مثلاً من را شریک مهمانی کنند، عکسها هیچ‌کدام باز نمی شوند تا الان، دقیقا این زمانی است که فی.ل.ت.ر شکسته من بکار می افتد و‌من میتوانم شادی برادرکم‌ و همسرش را ببینم و ببینم و دلم اندازه تمام دنیا تنگ شود و تنگ شود. 

دلم  برادرم را میخواهد خیلی زیاد، دلم دوستانم را میخواهد خیلی زیاد، دلم دیدن جوجه در راه را میخواهد خیلی زیاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتا دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 22:39

سلام
امیدوارم بزودی عزیزانتون رو‌درآغوش بگیرید

سلام
ممنون،انشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.