مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

یکی از چالشهای کار من بحث و‌جدل و درگیری زیاد با واحد‌های مختلف به ویژه واحد تولید هست. هر موقع بحث میکنم تمام روز حالم بد است، نمی‌دونم دیگران چطور میتونم توهین کنند و توهین بشوند و بعد مثلاً خیلی راحت غذا بخورند، به خانواده شأن رسیدگی کنند و کلا زندگی روتین را از سر بگیرند.

 وبلاگی هست که خیلی‌ها احتمالا او را می شناسید، وبلاگ خانم گیس گلابتون. این وبلاگ برای من مثل یک مسکن فوق العاده قوی عمل می‌کنه.چیزی شبیه کشیدن یک باکس سیگار.

 زمانی که ذهنم استپ میشه، تمام وجودم منقبض شده از استرس، روز بدی را در کار گذرانده باشم، سری به این وبلاگ میزنم و چند خاطره انتخاب میکنم و می‌خوانم و تمام. عضله های منقبض بدنم شل می شوند، ترس از ذهنم دور می شود، آرام می شوم و دوباره به روتین برمی‌گردم.البته یک شرط وجود داره، فرصت و خلوتی حتی برای پنج دقیقه پیدا بشه تا به ایشان پناه ببرم.


نظرات 1 + ارسال نظر
سرخی خانوم سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 04:27

سلام مریم جان. کاملا می فهمم چی میگین‌‌. من هر وقت‌با کسی بحثم میشه ساعت ها ناراحتم.
من اسم وبلاگ ایشون رو خیلی شنیدم ولی آدرسش رو ندارم میشه لطفا بهم بدین؟

سلام وقت شما بخیر
خدمت شما:
http://www.gisgolabetoon.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.