مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام علیکم و رحمت الله

خوبین شماها؟

آقا من یک کار لذت بخشی تو استخری که چند هفته پیش رفته بودم یاد گرفتم، بدون در نظر گرفتن شرایطش ، توی یک استخر دیگه به قصد لذت فراوان انجامش دادم،  نابودم شدم.

یادتونه گفتم از سونا بخار میپریدم توی حوضچه آب یخ و بسیارررر دلنشین بود اینکار؟ خوب اونجا حوضچه آب یخ عمق خوبی برای پرش داشت. توی این یکی استخر بدون توجه به عمق پریدم و ای وای من، کمرم پوکید. عمقش تا کمرم هم نبود و اینجانب مشنگانه چنان خیز برداشتم و پریدم که تمام مهره های کمرم، به هم چسبیدند. داغونم از کمردرد لعنتی.

اول صبحی گفتم یک نقی زده باشم. بریم که داشته باشیم یک روز زیبا و دلنشین و دل انگیز ( مثلا پخش انرژی مثبت)

*توصیه مرمرانه: هرموقع خواستید بپرید، بپرید، اما اول ارتفاع را چک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 11:49

من که کلی با خوندن این پست مسرور شدم و خندیدم ( ببخشید که شما درد کشیدی ما خندیدیم، اخه حرکتتون خیلی ژانگولرانه بوده)
پس از اون ماجرا خودتون خوبین حالا؟

از کمردرد که بگذریم، خوبم.
ما خوشحال میشیم دوستان بخندند، کمی درد هم ایرادی نداره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.