مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

تو اوضاع شلم شوروای ممیزی عجیب غریبی که از فردا شروع یک مدرک کم بود. این مدرک خیلی قبلترها باید زده میشد و به هزار و یک دلیل غیر قابل قبول اماده نشده است. امضا کنندگان مدرک سه مدیر هستند. یکی از این مدیرها دیگه بین ما نیست. مدیر دوم، مدیر جان خودم هست. مدیر سوم، کاملا در جنگ سرد با مدیر خودم روزگار میگذراند. مدیر جان خودم مستقیم و غیر مستقیم‌گفت مدرک را اماده کن و امضا مدیر غایب و حاضر را یک جورایی بساز.

خودتان ادامه ماجرا را تصور کنید. این وسط به جرم جعل امضا و باقی قضایا بر باد نروم صلوات.

*یک اعتراف مرمرانه بکنم اینجا. مثل هرچی بگید نگران چند روز اینده هستم که مستر Fبرای بالا پایین کردن مجموعه تو کارخونه حضور داره. آنقدر اسید و باز در معدم تولید شده که نمیدانم تا آخر هفته چیزی از بافت معدم باقی میمانه یا نه. این مستر سابقه پرقدرتی در شرکت ما داره. اخرین بار زمانی اینجا بود که من طفل نو پایی بودم در این شرکت. انقدر همه را چزانده که عملا تمام هفته گذشته کل مجموعه در حالت حکموت نظامی بوده و خدا میداند امروز چند نفر زنگ زده اند و گفته خانم مرمرانه، حواست را جمع کن. مستر بدجوری پوست میکند و علاقه زیادی هم به پوست کنترل کیفیت دارد. خودم کم میلرزم، ملت بندری هم برایم مینوازند.

*آخیششششش. کمی نق نق اینجا حالم را زیر و رو میکند.

**امشب تو راه برگشت به خونه، تو مغازه میوه فروشی، لبوهای کوچولو کوچولو را جدا کردم، همسفر که دید مشغول جداسازی سایزهای گردویی هستم، میگه باز تو ممیزی داری، هنگ کردی و قراره کدبانو گری کنی! چقدر خوبه که نتیجه استرسهای تو روشت شدن شعله گاز میشه .

***طعم لبوها محشر شد. جایتان خالی


 

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 18:22

سلام خانومی
ممیزی نه خدایا ما شش ماهی تا اومدن جنابان وقت داریم البت که منتظر بهبود روابط برای اومدن یک گروه دیگه از حضرات هستیم که انشالله به امید خدا تشریف نیارن چون اوشون پوست نمیکنند یکهو جزغالت میکنند خیال همه رو راحت میکنند
راستی چرا همشون اینقدر به کنترل کیفیت علاقمند هستند
خدایا به مریم جان ما صبر بده و انشالله که بخوبی از پسشون بر بیایی

سلام. انشالا که ممبزیهای شما هم به خیر و خوشی میگذرد

samira یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 13:34 http://sama92.blogfa.com

با آرزوی به خیرگذشتن این ممیزی وآقای f
دلم عجیب لبوخواست

ممنون. جاتون خالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.