مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


سلام

هوای نازنین این روزها نوش جانتان. انشالا که بالا پایینهای زندگی اجازه داده باشه حواستون به لحظه لحظه های محشری که این روزها میگذرد باشه.

جای دوستان دوچرخه دوست خالی. این دوروز،در زیر باران خودمان را غرق کردیم در راندن و پازدن. عشق کردم از این خیس شدن زیر باران و حال الانم آنقدر خوب هست که دلم بخواهد با شما شریکش کنم.

*تو باز کردن چندتا گره توی روند زندگی گیر کردم، واقعی تر بخواهم بگم گیر کردیم. خودمون نتونستیم حلش کنیم. متاسفانه توی دوروبرمشاور قابل اعتمادی هم نیافتیم. بلاخره با پرس و جو به یکی از همشهریهای همسفر برخورد کردیم(من یکی از هر راهی بچرخم ،یک جوری به این مشهد نشینها میرسم

نظرات 1 + ارسال نظر
سرن یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 14:28 http://serendarsokoot.blogsky.com/

اگر مشاور خوبی پیدا کردی لطف می کنی معرفی کنی؟!

سرن جانم، اگر راضی بودم اوکی. فعلا اول کارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.