مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام به روی ماهتون

شبتون بخیر باشه الهی

کارگر جماعت( اول خودم) روزتون و روزمون مبارک . انشالا سالیان سال تنتون سالم باشه و جیبتون پر از پول نازنینی که خودتون دراوردین.

معلمهای نازنین (همسفرجانم) روزتون مبارک باشه. انشالا که روز به روز علمتون، دانشتون ، پولهای تو جیبتون بیشتر بشه و بیشتر و البته صبر وحوصلتون.

طبق معمول روزهای شلوغ کاری دارم، (البته که همیشه همینطوره )، بازهم طبق معمول همسفر جانم شکایتهای ریز ریز داره که قرار نیست همه وقت و انرژیت را توی اون کارخونه....(من اصطلاحش را نمیگم، خودتون تصور کنید) بگذرونی و به خونه که میرسی ، کاملا جنازه باشی، حرفهایش را قبول میکنم، قول میدهم که کارم را کنترل کنم، اونوقت بلافاصله یک اتفاقی می افته که مجبور میشم بیشتر بمونم و بدقول بشم.مثلا دیشب واقعا قرار نبود اضافه کار باشم، 5 دقیقه قبل از حرکت سرویس، بارون که چه عرض کنم،سیل از آسمان بارید و اوضاع شرکت در هم پییچید و...

برای روز پنجشنبه قول وقرار جینگولانه ای داشتیم و امروز فهمیدم که ای واااای، شاید مجبور باشم توی یک جلسه بی ریخت که هیچی هم ازش نمیفهمم حضور داشته باشم واین یکی را هنوز لو ندادم و نمیدانم چگونه قرار است لو بدهم.

خلاصه که این از روزگار کاری.

یک عادتی که توی زندگی من و همسفر سالهاست شکل گرفته، اینه که ، وقتی مدتی را آروم و خوب میگذرونیم، ناگهان به فکر زیر و رو کردن زندگی می افتیم، خیلی قشنگ کلنگ دست میگیریم و  میزنیم و میکوبیم، قصدمون تخریب نیستها، صرفا میخواهیم بازسازی کنیم، منتها بازسازیمون کمی تا قسمتی فراوان درد داره. این روزها هم در دوران گند بازسازی به سر میبریم و به این حجم گندی اضافه کنید اوضاع کاری را  و تصور کنید انکه هی محکوم میشود به کم گذاشتن در ساخت و ساز اشیانه پر مهرمان، قطعا همسفر نخواهد بود.خلاصه که جهاد در دوجبهه خانه و کارخانه جانم را گرفته و میگرن جان نازنینم هم بعد از مدتها سراغم امده و گل و بلبلی داریم این روزها، خوبی و زیباییش به گذشتن روزهایم هست. خوبه که میگذره.

*من ویار انتخا*باتی گرفتم.حالم بد میشود از دونه دونه کلمات و جملاتی که میشنوم. باور کنید دقیقا بالا می اوردم حتی از شنیدن صدای بعضیهایشان.دلم میخواهد گوشهایم را محکم بگیرم، گاهی از خودم میپرسن یعنی اینقدر روی پیشانی ما نوشته ما احمق و خر هستیم؟ اینقدر روی پیشانی ما نوشته بفرمایید روی  ما سوار شوید؟ نه سواد سیاسی دارم، نه علاقه اش را، سعی هم میکنم خیلی نشنوم اما به هر حال با این بمبارانهای شایعات و اخبار چیزکی میرسد به گوش ادم.



نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 22:15

سلام به روی بهتراز ماهتون:-*:-*:-*

علیک سلام به شما

سپیده سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 17:08

سلام مریم جان
روز کارگر بر شما و روز معلم بر همسفر گرامی مبارک
فعلا کهاز نظر من تنها خوبی زندگی همینه که میگذره فعلا به هیچی کار ندارم غیر از گذشتن

ممنون از شما.گذشتن تو همه چی خوبه،چه روزهای زندگی، چه هرچیزی دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.