مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام و صبح به خیر به روی ماهتون

انشالا که روزهای اخر تعطیلات برای همگی روزهای شاد و کم خطری باشه،والا مغزم هنگید اینقدر آمار تصادف خوندم. اگر میتونستم فقط یک چیز از اینطرف با خودم بردارم بیارم اونجا،اون یک‌چیز حتما فرهنگ‌رانندگی اینورا بود. خیلیها حتما شنیدین یا دیدین که چقدر مدل رانندگیهامون فرق میکنه.بارها و بارها پشت چراغ قرمز منتظر بودم با خودم میگفتم اینی که با این سرعت داره میاد حتما تو ثانیه آخر توقف از چراغ عبور میکنه اما این اتفاق نیفتاده. راستش با وضعیت که من تو چند روز حضورم در اینطرف دیدم هر روزی که از تصادف کشته نشیم یک معجزه هست.

روزهای تعطیلات من هم کم کم به پایان رسیده، دیشب از سفر در سفر آخر برگشتم و باید بگم این سفر هم عالی و فوق العاده بود. کسی که چند روز کوتاه میره سفر قطعا نمیتونه شناخت کاملی از اون منطقه و شهر پیدا کنه ولی میتونه یک کلیاتی ببینه. تمام تصویر من از این جزیره اسپانیایی شور و حرارت زندگی تو جوون و میانسال و مسنها بود. به خصوص ادمهای بالای ۶۰-۷۰سال. این خیلی برای من جالب بود که هرچقدر اطرافیان من بعد از ۵۰-۵۵سالگی از شور و شوق زندگی فاصله میگیرند،انطرف تازه زندگی میکنند.خلاصه این چند روز حضورم تو اونجا این بود:ساحل زیبا و محشر و البته تمیز،درختای فوق العاده و آدمهای پرشور و حرارت با رقص.های زیباشون .

*باید کم کم چمدان برگشت را ببندم. دارم سعی میکنم اروم باشم و به دور شدن دوباره از برادرک فکر نکنم. فکر نکنن که یعنی دیدار بعد کی خواهد بود.همه دلتنگیهامو دارم جمع میکنم یک گوشه دلم باشه برای وقتی که من و خودم تونستیم خلوتی داشته باشیم.

**دوستان عزیز متاسفانه برای من امکان قرار دادن عکس در وبلاگ وجود نداره .عزیزانی که آی دی اینستا را خواستند لطفا یک ایمیل یا ادرس وبی قرار بدهند تا بتونم براشون ادرس را بگذارم. اینستای من پرایوت نیست اما تمایلی هم به اعلام عمومی مشخصاتش ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.