مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

من هستم فقط درگیرم،مثل همه دنبال بدو بدوهای اخر سال و همچین پوست اندازی اسفند ماه هستم.متاسفانه حجم کارم خیلی عجیبانه سر به فلک کشیده و ساعتهای حضورم تو خونه به حداقل رسیده. به هرحال این هم میگذره.

*مجوز حضورمان پیش برادرک امد و باور نمیکنید که یکنفر میتواند در خیابان با دیدن پاسش جیغغغغغ بزند و هوار بکشد. همسفرجان کلی جلوی دهان ما را نگهداشت تا انطرف دیواریها از مجوزشان پیمان نشدند. جایتان خالی. خیلی وقت بود از ته دل ذوق نکرده بودم.

اینجانب انشالا 20 اسفند پر خواهم زد نزد برادرکم.

تو این حجم کار شما بگو اگر قدمی برای سفر و اماده شدن برداشته باشم. خلاصه که هیاهویی دارم دیدنی. طفلی همسفر فعلا جور ما را میکشد و یک تنه همه مسئولیتهای برنامه ریزی سفر را  انجام میدهد و خیلی دارد اذیت میشود( اینها را یک همسر حسود نوشته که کفرش درامده از وقت تقریبا ازاد همسرش در این روزهای رو به پایان سال).

*پیشنهادهای آنور آبی شما را از ته دل پذیراییم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 17:14

سلام ای جانم ان شاالله که سفر خوب وخوشی داشته باشین وپیشاپیش عیدتون هم مبارک

ممنون سپیده جان. نوروز شما هم پیشاپیش مبارک

پویا چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 14:28

به به چه خبر خوبی. خیلی خوشحال شدم.
پیشنهاد آنور آبی هم اینکه تا میتونی خوش بگذرون، به جای ماهم خوش بگذرون.....
به قول علما: " التماس دعا"
رفت و برگشتنتون به سلامتی چه تاریخیست؟

چشم. خوش هم میگذرانیم.حاج اقا محتاجیم به دعا.چند روز دیگه میریم. انشالا یک ماهه.

samira چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 11:01 http://sama92.blogfa.com

چه عالی مریم جون..
ذوقت به من هم سرایت کرد وازشادیت شاد شدم
سفرت به سلامت عزیز..

ممنون از هم ذوقیت خانم.

ﻓَﺮے ﻣﺂ چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 08:41

به به مبارک باشه خانوم ، خوش بگذره بهت حسابی در کنار برادرک

ممنون خانم. میدونستم این پست روشنت میکنه زودتر میگفتم

پوران چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 06:51 http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

به به به سلامتی کلی بهتون خوش بگذره

ممنون عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.