مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام به روی ماهتون

چهارشنبه شب نازنینتون بخیر، انشالا که تو این بدو بدوهای آخر سال نفس کم نیارید.

اینجانب یک لیست پروپیمان برای آخر هفته ام نوشتم ، میدونم چه کارهایی دارم انجام بدم اما نمیدونم  چطوری میخوام این همه کار را انجحام بدهم، از آنجاییکه آخر هفته آینده پیشاپیش خرج شده و برنامه دیگری برایش دارم،احیانا شماها پنجشنبه جمعه اضافی ندارید به من قرض بدهید؟

کلاس شنا دارم و از آنجاییکه این اواخر حس شیرین شنا کردن عجیب زیر پوستم رفته، تا بیرونم نکنند، خودم از استخر بیرون نمیام، این یعنی تا ظهر پر.نظافت یخچال آشپزخانه هم از آنجایکه یک قورباغه زشت است و مدتها ست خورده نشده، بااااااید تو این آخر هفته انجام شود، پرده های نازنین خونه هم باااااید تو این آخر هفته شسته و‌وصل بشه.سرامیکهای خانه هم آنقدددددر داغون نظافت لازمه که هیچ جوری نمیشه تمیز نشه، خرید کفش ضروری هم دارم که بااااید تو‌این دوروز انجام بدهم، یک کیک یاد گرفتم که همینجوری تو سرم داره رژه میره و‌ به جان خودم قسم خوردم این هفته پخته شود، در کنار اینها اضافه کنید همسفری را که انتظار دیدن یک فیلم و البته غذای مریم پزانه هم دارد. تازه، برای چند نفر از دوستان چند کتاب خریده ام و از آنجاییکه من بااااید هر کتابی را که میخواهم هدیه بدهم ، اول خودم بخوانم چهار کتاب جلوی چشمانم دلبری میکنند و‌میدونم‌که همه کارهای بالا را یک‌جوری میپیچانم و اول سراغ این چهار کتاب میرم.خلاصه که اوضاعی است، ملتمسانه پنجشنبه های اضافی شمارا خریدارم، با قیمت بالا.

*یک رژ لب زرشکی جییییییییغ و خوشرنگ خریدم، عاشقش شدم.



نظرات 2 + ارسال نظر
سرن† پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 01:55 http://serendarsokoot.blogsky.com/

5 شنبه و جمعه ام مال تو. چون بی هیچ کاری می خوام ولشون کنم به امون خدا! یکی برداره استفاده اش کنه!

عزیزم تو‌ خودت با اون کونوسچه، کلی وقت لازم داری، کلا اوضاع اسفند ماه من همیشه درهمه.

عمو چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 21:45

فرمت کارهایت را mp3 کن عمو ؛)
من خودم مثل چیز تو چیز موندم
وقت ندارم به کارام برسم

عمو mp3 جواب نمیده، فشرده تر راه حل بده. ظاهرا اوضاع همه چیز تو چیزه، انشالا سالم باشید و فرصت سروسامان دادن همه چیز را پیدا کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.