مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

یک توصیه: اگر قصد د ارید خط چشم بکشید، اگر نسبت به شنیدن صدای تلفن حساس هستید، موقع خط کشی گوشی را زیر دستتان نگذارید تا با شنیدن صدای زنگش بپرید تو هوا و تا آرنج به همراه دارودسته خط چشم بروید توی چشمتان و تقریبا کور بشوید.

*بعضی موقعها، یک کارهای مشنگانه ای میکنم که خدم میخوام خودمو خفه کنم، امروز تو محل کار، توی یک جمع همکارانه و البته رسمی همینجوری یکهویی،کلام داغونی از زبانم  به بیرون پرتاب شد و دلم خواست بمیرم، سوتی نبودها،چرت بود. فکرش را بکنید یک دفعه همه ساکت شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سرن دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 23:33 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خط چشم کشیدن برای من خیلی راحته. یکی از همکارام می گفت سرن یکم دیگه تمرین کنی بدون آینه جیبی هم می تونی بکشی ها
حالا اون کلام رو بگو اینجا، قول می دم منم ساکت شم.

آفرین خانم، من امروز هربار به اون کلام فکر کردم، سرم را کوبیدم تو دیوار، وای به حال دوباره گفتنش.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.