مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

به قول اکثریت اطرافیانم من در زمینه تلفن زدن و احوالپرسیهای خانمانه یک آدم بیشعووووووری هستم که دومی ندارم، به هرکسی میرسم ، این جمله تکراری را میشوم که یک موقع زنگ نزنی یک حالی از ما بپرسی و البته خوب به دلیل تغییر تکنولوژی و به روز شدن همه(ازمادربزرگ جانمان و عمه مان و دختر عمه و خاله و... گرفته تا دوستان قدیم و جدیدمان...) این شکایت را درمورد تلگرام و گروههای جور به جوری که ساخته شده است  هم میشنوم که  آخه تو نقشت چیه، یک پیامی، پیغامی، کامنتی ، عکسی چیزی بگذار، از طرفی هم هنوز بلد نیستم چطوری همه این گروهها را میتوانم mute کنم که راه به راه اتلام پیغام جگدید نکنند،تنها چیزی که فهمیدم همین mute دوروزه است که مجبورم دوروز یکبار به روزش کنم. 

خلاصه همه اینها را گفتم که بگویم توی تمام آدمهای دنیا خیلی کم هستند آدمهایی که مشتاقانه بخواهم هرروز بهشان بزنگم، (والا به دیگران هم میزنگم اما خوب مثل مادر جانمان سیم تلفن را نمیسوزانم)همسفرم بهارم و یکی دونفر دیگه.حالا فکرش را بکنید، غیر از همسفر، بقیه معمولا منرا میپیچانند، بد هم میپیچانند، آدم دلش میخواد سرش را توی دیوار بکوبد.بهار که دق به جانم میکند تا حرف بزند، دیگران هم ...بی خیال. 


نظرات 2 + ارسال نظر
افروز خانوم!!! دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 00:36

صدا قط می شه دیگه گلی بانو

مگه یه افروزِ هپلی و درهم بر هم بیشتر داریم؟!

افییییی جونم، آخه این مدل افروز خانم که نوشته خیلی خانومانه است، عادت ندارم اسمت را اینقدر شیک و پیک و کتابی ببینم. فکر میکردم اون گزینه کارش چیز دیگه هست. امتحانش میکنم

افروز خانوم!!! شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 23:33

عزیزم میوت رو که زدی دیسِیبِل رو بزن کلا قطع می شه صدا

صدا قطع میشه یا کلا غیر فعال میشه؟
تو کدوم افروزی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.