مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مریم و‌نفس

نفس را خیلی دوست داشتم، یک معصومیت کودکانه و‌آرامبخش با بک پایان عجیب، از اول فیلم فکر میکردم چطور میخواد این فیلم را تمام کنه، خوب طور عجیبی تمام کرد.این فیلم را برای من فقط یک خانم میتونست بسازه.

*نمیدونم پیمان خاکسار چه ربطی به فبلم داشت؟حس دنبال کردنش هم نیست، اگر کسی میدونه بهم بگه لطفا.

*امسال با خودم قرار گذاشتم قبل از دیدن فیلمها هیچ نقد و نظری را نخونم، معمولا سلیقه من و اونهایی که نقد فیلم مینویسند یکی نیست.

*امشب خدا را شکر پله برقیهای سینما راه افتادد بود، n سالی هست این سینما در حال ساخته.

*همسفر بی جنبه از شدت ذوق زدگی راه نزدیک امشب پنج دقیقه به نه از خانه راه افتاد، میترسم فردا شب ۹:۰۵ راه بیافته. 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 02:26

احساس می کنم سلیقم خیلی بهتون نزدیکه.هر فیلمی که پارسال گفتید خوب بود منم که بعدا دیدم خوشم اومد.امسال منتظر می مونم تا اکران بشن.نفس رو حتما می بینم

والا من همین دیشب به خاطر تعریف از این فیلم پیش یک بنده خدایی، یک چیزی تو مایه های توهین شنیدم، اما به هرحال اگر خیلی منتقد حرفه ای نیستین و خیلی به بازیگری حرفه ای و ...اهمیت نمیدین احتمالا این فیلم را بپسندید.

سهیلا چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 18:55 http://nanehadi.blogsky.com

با اینکه عشق فیلمم تا حالا جشنواره نرفتم

عزیزم خیلی چیز خاصی از دست ندادی.
من خیلی عشق فیلم نیستم، گاهی دوست دارم ، این جشتواره رفتنها هم گاهعی برای پر کردن بعضی جاهای خالیه.

مگهان چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 10:04 http://meghan.blogsky.com

من منتظرم اینایی که شما دوس داری اکران شه برم ببینم :))

عزیزم امیدوارم بتونتی فیلمهای خوبی ببینی، من سلیقه خاص خودم را دارم، کلا اگر از نظر حسی با فیلمی ارتباط برقرار کنم خیلی از ضعفهای فیلم به چشمم نمیاد.

غزال چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 09:02 http://yaldayeshab.blogsky.com

مریم خوش بحالت...منم جشنواره فیلم فجر میخوام

عزیز دلم، تو فعلا مشغول جشنواره داخلی خودت باش، فیلم فجر کیلویی چند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.