مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

عاشقیهای تنهاآنه تاریکانه

سلام

روزهای تقویم که به نیمه دوم سال میرسه حال و هوای من بهشتی میشه، بیشتر حس و حالهای خوب برای من تو این فصلها اتفاق میافته، از رنگ به رنگ شدن درختها و سرد شدن هوا و نم نم بارون گرفته تا برف اومدن و زیر پتو‌گوله شدن و یک عالمه اتفاق خوبه دیگه.یکی از بهترین اتفاقها زود تاریک شدن هوا و برگشتن به خونه توی تاریکی و فضای تاریک و لامپهای کم سوی سرویس هست، من عاااااااشق خیره شدن به بیابانهای (گفته بودم کارخانه محل کار من وسطه یک بیابانه؟) تاریک، از پشت پنجره سرویس با یک هندزفری توی گوشم و رفتن تو عالم هپروتم، اصلا این یک ساعت مینی بوس سواری همراه با عالم خلسه میشه شیرینترین لحظات روزم، به یک عالمه چیز فکر میکنم، بعضی فکرها کوتاه کوتاهن و بعضی فکرها و آدمها پای ثابت خلوت هر روزه ام هستند، خلاصه که جای شما خالی، این روزها عشقی میکنم.

*به لطف سخت گیریهای محل کار جدید و البته بیشتر به دلیل تازه وارد بودن و مظلوم بودن و مجبور بو دن و...مجبور شدم ناخنهای نازنینم را کوتاه کنم،بعد از کوتاهی هیچ غلطی هم نمیتوانم بکنم، انگار فلج شده ام، یادم رفته با ناخن کوتاه چطور زندگی میکردم، هرچقدر من از کوتاهیه ناخنمهای نازنینم غمگینم، همسفر شادمان هست و اصلا هم سعی در مخفی کردن شادیش هم ندارد، چرایش هم بماند.

*تو روح پست گذاری با تبلت، پوستم کنده شد از بس هزار بار اصلاح کردم.


نظرات 3 + ارسال نظر
زیتون سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 17:09 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

وای مریم چه تفاهمی. منم عاشق خیره شدن به بیابون تو تاریکی هستم. البته راننده باید الزاما جفت جان باشه. الزاما.

دلیل شادی همسفرو حدس زدم

حس کردی زیتون که چه انرژی از این بیابانهای ساکت به آدم میرسه، تمام روح و روان‌آدم را انگار نوازش میکنه.البته اگر راننده جفت جان باشه که آدم به بیابان خیره نمیشه،پس چهره دلنشین جفت برای چی اونحاست؟
زیتون جان؟شما هم بله؟

طرلان چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 17:24 http://delsepordeyepashiman. mihanblog

ای جان.چقدر روحیاتت شبیه منه...ایشالا همه فصلهای زندگیت بهشتی باشه
مریم منم ناخنهام از بس برای ترمیم رفتم نازک و داغون شده بعد نزدیک به 3 سال میخوام دربیام.همسر خیلی شادمانه واقعا چرا؟؟؟؟اگه فهمیدی منم خبر کنا

طرلان پاییز خیلیها را عاشقتر میکنه، همه حسها را ثقویتر میکنه، ممنونم از آرزوی خوبت.
کلا آقایان جماعت درکی از ناخن بلند زیبا ندارند، فقط به فکر خفظ جان خودشان هستند.

بانو سرن چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 01:11 http://serendarsokoot.blogsky.com/

منم عاشق همین لحظه های نیمه دوم سالم.

لحظه های واییزی همشون قشنگن.
بانو امروز تازه فهمیدم وقتی به پسرکت میگی کونوسچه یعنی چی، تا حالا فکر میکردم یعنی کلوچه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.