مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام به روی ماهتون

یادتونه چند وقت پیشها عینک خریدم، یکی به من گفت برو از بیمه پول عینکت را بگیر، خوشحاااااال و خندان همسفر را فرستادم پول نازنینم را بگیره، بهش ندادن، گفتند فقط تو همون شهر که بیمه داره باید بره، خدا میدونه تو این بیابان تا اداره بیمه رفتن چه مکافاتیه، با سختی در بین راه از سرویس پیاده شدم تا اول صبح کارها را انجام بدهم و سریع برگردم کارخانه، اما از آنجاییکه تو این مملکت پول گرفتن به این راحتیها نیست، کارمند خوابالوی بیمه با دهان باز با خمیازه ای بزرگ فرمودند شماره حساب بانک رفاه، میگم نداره، میگه برو حساب بازکن، میگم آقا من یک دنیا کارت مزخرف از بانکهای مزخرف دارم، آخه یعنی چی هرکدومتون یک مدل کارت میخواهید.مگه مثلا دنیای الکترونیک نیست، مگه نمیشه به اون حساب پول ریخت، حالا چقدر میخواهید بدهید؟با کلی سوال و جواب در مورد دفعات چند م خرید عینک  و سابقه بیمه و...میگه چهل تومان، عصبانی شدما، اینهمه خودم را علاف کردم، باید حساب هم باز کنم تازه برای چهل تومان، یعنی واقعا تو این مملکت به تعداد شرکتهایی که سروکار داری باید یک کارت بانک جدا داشته باشی....

*در فکر یک سورپرایزم برای همسفر، منتها چون تجربه ام کم است، اگر تجربه ای داشته باشید ممنون میشم.

من و همسفر تاکنون خاک پاک میهن را به دلایل مختلف که مهمترینش هم مالی است ترک نکردیم، بودجه کمی داشتیم برای سفر که به حول و قوه الهی هیچ کجای مملکت نتوانستیم برویم، با کمی تحقیق با تور زمینی ارمنستان آشنا شدم و از آنجاییکه باید همسفر را درکار انجام شده گذاشت، خودم باید همه چیزش را چک کنم تا مشکلی پیش نیاد، از راهنماییهایتان ممنون.

*به دلیل شناور شدن ماشین در آبهای سیلاب و خیس شدن هرچه در صندوقعقب بود، لب تاپ نازنینمان هم پررررررر، همسفر در آستانه سکته است.

نظرات 13 + ارسال نظر
مگ یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:44

http://hezarsaldoa.mihanblog.com/


آدرس درست اینه بانو قبلی اشتب بود :دی

ممنون دختر رشتیه خوشگل

سپیده مشهدی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:40

مریمممممممممممممممممم تو روحم با ایمیل ناقصی که واست فرستادم.

موافقم، دقیقا اونجای روحت.

مگ یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:38

آقا ما یه فامیلی داریم به شدت زرنگ و پولداره ... عینکش تو سفر گم شد! نمی دونم چجوری کل پول عینک رو گرفت مادربزرگ منم بیمه ش عین اونه ولی نتونست بگیره چرا :)))؟

+ یه راهنمایی می کنمتون :دی آقای بودا وبلاگ هزارسال دعا انسان شریفی هستن و راهنماییتون هم می تونن بکنن فک کنم :دی
+ hezarsaldoa.mihanblog.ir

من عمیقا مادربزرگت را درک میکنم،
این آقاهه را برای چی معرفی کردی؟من الان مغزم کار نمیکنه.

سپیده مشهدی شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 18:54


افروزززززز افروزززززززززز
مریمک جان منظورش با منه

میدونم، عزیزم، مگه چندتا بیمه ای داریم که با توصیف افروز جور در بیاد، ماااااااچ به مماغت.

طرلان شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 18:14 http://delsepordeyepashiman.mihanblog.com

وای مریم لبتاپو بگوها......فدای سرت البته چون مال شما فقط لبتاب بود مال دوستم کلا ماشینشون رو اب برد تازه سمت وبلاهایی که مامانم اینا دارن سمت سد کرج 14 نفر خبر داریم کشته داده. توشون کلی جوون بوده پس اصلا فدای سر همتون... بابا مال جبران میشه

والا چی بگم، خوب از دست دادن یک لب تاپ در مقایسه با اون همه خسارتی که دیگران دیدند چیزی نیست ولیخوب دلمون میسوزه دیگه، اتفاقا خوندم مامانت و برادرت باغتون بودند گفتم ازت یک خبر بگیرم، خدا را شکر که سالمن.

امیر شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 17:36

تازه تیکه راهماییش رو دیدم

خب خودم هم نرفتم، ولی خیلی دوست دارم برم، زمان بندی شما برای چه موقعی هست؟

انشالا شهریور

بانو سرن شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 15:47 http://serendarsokoot.blogsky.com/

چند سال پیش ما می خواستیم بریم وان بعد اینقد دست دست کردیم وان رو آب برد. البته چون ارزون درمی اومد می خواستیم بریم. حالا تا ما تصمیم نگرفتیم به ارمنستان بریم برید

ما خودمون هم یک جورهایی همکار شما هستیما، بزار ارمنستان را ما روبراه کنیم.

امیر شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 15:26

زمانش رو اطلاع بدید ما هم با این تور بیایم ارمنستان

پایه ام اساسی

الان یعنی شما منرا راهنمایی کردین؟

اف شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 14:13

اصلا این بیمه ای ها همشون پدرسوخته ن!
اصلا هم روی سخنم با کسِ خاصی نبود
نع نع!

والا در مورد پدرشون و آسیبهای سوختگی پدرشون من نظری ندارم اماااااااا عجیب از دستشون شکارم.

اف شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 13:52

من می خوام با ماشین برم ارمنستان اگه خدا بخواد
فقط پایه ندارم!
یینی باید دو یا سه ماشین بشیم که بشه رفت


بیمه هم نظری ندارم چون دهن آدمو سرویس میکنن واسه چندرغاز
حالا ما یه وام فکسنی داریم قسطش به 150 نمی رسه
دو روز دیرمیشه چل هزارتا اس ام اس و ارعاب و تهدید برامون میاد! خوبه140 هزار میلیارد نخواستیم ازشون!
والا

لپ تاپ آب بخوره درست میشه
تجربه ش رو داشتم
به شرطی که به هیچ عنوان روشنش نکنید هر وقت یادتون اومد روش سشوار یگیرید در تمام سوراخ سنبه هاش
و هر روزتوی آفتاب داغ بذاریدش
نهاااایتش بخواد خراب شد باشه ال سی دیش می سوزه که اون با 300 درست میشه

سورپریزم بیا تو پی وی بگو در چه رابطه میخوای بت بگم چه کنی

من هم با اتوبوس میخوام برم تا هزینش پایین بیاد، بیمه و وام خیلی خرهستند و البته لب تاپ را هم با همین روشها خشکاندیم اما الان دو روزه هی خاموش میشه و دیشب دیگه روشن نشد.
سورپرایز هم گفتم دیگه همین سفره هست، بلیطها را میکوبونم جلوش رو میز میگم پاشو بریم آرمنیا. فقط موندم چطوری کارهاشو تو اون تاریخ چک کنم و هزارتا جیز دیگه هم باید اوکی کنم، البته آذم سخت سفری تیست ولی ترجیحم اینه که تجربه اول خروج با این بودجه کم خوب باشه.

عمو شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 13:19

روح لب تاب همسر شاد
یادش گرامی

این هم خسارت بارندگی به ما، تا خسارت ندیده از دنیا نریم.

سپیده مشهدی شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 12:56

-چرا 40تومن؟مگه تکمیلی نیست؟بیمه درمان من که 100% .برای عینک هم تا هر سقفی که هزینه کردی پرداخت میکنن ولی باید 3 سال گذشته باشه از خرید عینک قبلیت.

-سوپرایز اینا رو باید از افروز بپرسی...بلته

-به به..همیشه به مسافرت و گردش عزیزم...پیش پیش خوش بگذره مریم جان.....والا ارمنستان مکان های تفریحی خاصی نداره( البته چندین سال قبل من رفتم و حتما الان خیلی خوب شده)...تو یه ایمیل واست با جزئیات مکان ها و فروشگاه ها رو مینویسم صدا مهربون

-واییییییییییییییی...میتونم درکشون کنم همشهریم رو...من هاردم منفجر شد چند وقت پیش...چند روز تو شوک بودم و گریه کردمامیدوارم درست بشه

نه عزیزم تکمیلی نیست و فقط هم برای یکبار پرداخت میشه،در مورد ارمنستان با توجه به بودجه کنی که صرف میشه، میشه یک سری تفریحات را داشت که البته مشابهه نوع سالمش تو ایران زیاده، ولی همانطور که گفتم قیمت تورهای داخلی بسیار غیر عادی بالا بود و در مورد هتل اصلا قبال مقایسه هم نبود، خدمات هتل سه ستاره ارمنستان با توجه به تنوغی که دارند یک جورهایی در حد چهار ستاره به بالای ایران بود.
همشهریت در حال سکته عست، خدا رحم کرد به تازگکی بک‌آپ گرفته بود و البته ایشون یکبار هم هارد نازنین را از دست دادند.
پیشاپیش از ایمیلت ممنون صدا قشنگ مشهدی.

ﻓَﺮے ﻣﺂ شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 12:51

اوه اوه از بیمه پول گرفتن مکافات علیم
من الان کلی از برگه های همسرجان دستمه ک باید برم دنبال پولش ولی بدلیل اعصاب خط خطی قیدش و زدم
شنیدم ارمنستان خوشگله

یک کاری میکنند همون اول کار بگی، ممنون، نمیخوام مال خودتون.
قشنگ‌که هست، ولی به دلیل کم تجربگی باید زیاد تحقیق کنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.