مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

دلم سفر میخواهد...

سلام به روی ماهتون

صدای منرا به صورت له شده پس از یک بازدید دولتی میشنوید، آقا ما مردیم از بس امروز بهمان چشم و ابرو امدند که اون شالت را بکش جلوتر( کسی نتوانست مقنعه سرما بگذارد، بله) ما مردیم. به جان خودم گشت ارشادهای کنار نمایشگاه به ادم اینقدر گیر نمیدهند، خلاصه که برادران سبز پوش آمدند و حرف زدند و رفتند و حالا دکتر جان است که بشکن میزند که الهی سفارش سنگینی بگیرد وپدر مارا در بیاورد.

*در راستای تعویض آب و هوای روح و روانمان همسفر پیشنهاد داد پول کوچولویی را که به دستمان رسیده بود بر باد بدهیم وخرجش کنیم. پدر من در آمد از بس چشم به این قیمتها دوختم و هیچ نشد که نشد،آخه چه خبره؟ چطوریه که یک سفر داخلی پا به پای دوبی و آنتالیا در میاد؟ برادرک با تور تخیفیف خرده ای به دو کشور  سفر میکند(60 یورو ناقابل) آنوقت من با چند برابر این پول نمیتوانم حتی یک سفر داخلی بروم، نهایتا باید به شاه عبدالعظیم راضی شوم. نتیجه این شد که به روح و روانمان یک شات آپ محکم بگوییم تا بلکه یا انقلاب مالی در مملکت به وقوع بپیوندد و قیمتها کمی همسوتر با جیب مبارک ما شود ، یا پول دیگری برسد و من بتوانم لب آب بروم وهمینجوری چند روز خیره به دریا بمانم و آرام شوم.این آرام شدن هم قیمت بالایی داردها.

*ماه خرداد را دوست دارم، بسیار حس مالکیت دارم برای آن، انگار که مال خود خود من است، خیلی تلاش کردم امسال را انجا باشم که دوست دارم، نشد، مهم نیست، روزهای دوست داشتنی را میشود هرکجای دنیا خلوت کرد و لذتش را جرعه جرعه نوشید.

* دوستان قول عمل نشده ای از وبلاگ قبلی باقی مانده بود  که انشالا در آخر این هفته به سرانجام میرسد، پیشاپیش هم از لطف شما و البته به جاآوردن رسم امانت شما ممنونم.

نظرات 4 + ارسال نظر
اف شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 12:02

رمز به منم تعلق میگیره عزیز دلم؟

تو فکر کن، نههههههههه

مگهان جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 19:35

نزدیک ما دریا و برکه و باغچه هست کاش خونه داشتم از خودم که آخر هفته دعوتتون می کردم !

خیلی دوست داشتم واقعا که خونه می داشتم...هعی...

ممنون عزیز دلم، انشالا به خونه دوست داشتنیت هم میرسی.

مگهان جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 19:33

من رمز میگیرم ؟ نمی گیرم ؟!

اتفاقا من یادم بود اون قولتون رو و منتظرش بودم:دی .
خییییلی هزینه ی بالایی برای یه سفر ساده باید بپردازی... داشتم یه نگاه به قیمت هتل ها می کردم که لگه 3 4 روز بخوام شیراز باشم چقدر باید بپردازم؟
کلا پشیمون شدم و هوس شیرازم پرید!!!

عزیزم نوشتم‌رمز سال تولدمه، همان1361

غزال پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 10:35 http://yaldayeshab.blogsky.com

عاقا تو بیا سفر اصفهان. هتل خانه غزال هم در خدمتتونه. کلی هم مبیر میگردونمتو کاملا هم در نظرم جدی هستم

ممنون عزیز دلم، فقط اصفهان دریا نداره، من آرامش کنار دریا میخوام.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.