مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

به دلیل اشتباه مسخره واحد اداری شرکت الان ساعتی هست که توی اداره بیمه هستم و حالا حالاها هم کارم طول می‌کشد. چند دقیقه پیش فهمیدم کارت ملی و کلا هیچ کارت شناسایی همراهم نیاوردم.یعنی نتیجه چند ساعت معطلی احتمالا هیچ. تازه مجبور شدم از شرکت با یک ماشین داغون بیام و احتمالابا ماشین داغونتری برگردم.استرس زیاد و حرص خوردن نفسم را تنگ کرده.توی وبلاگهای قدیمی چرخیدم.گیس گلابتون عزیز که همچنان فعال است و مطالب جالب داره. چندتا پست خوندم، همسفر تماس گرفت، براش کمی نق نق کردم و دلم خواست که آرومم کنه، خدا را شکر که او هم تحت شوک کرونا  خیلی تغییر کرده، آرومم کرد،قربان صدقه ام رفت، نفس کشیدنم آدمیزادی شد و آروم شدم.

دلم نمیخواد لحظه هام با حال بد بگذره، فرصت زندگیمون خیلی کمه.

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:46

سلام عزیزم خوبی شما
خدا رو شکر که بهتری و به زندگی روزمره برگشتی انشالله هم بزودی سایه این ویروس منحوس از سر همه کردم دنیا کم بشه
خانومی شرمنده چند تا سوال داشتم در رابطه با ست خون شما میتونید منو راهنمایی کنید ....

سلام. ممنون از مهربونیتون
درخدمت هستم، میتونید سوالاتتون را ایمیل بفرمایید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.