مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


به نظرتون چی باعث میشه داد عجیب غریب همسفر همیشه کم صدا دربیاد؟گل چهارم پرسپولیس به الوحده. به جان خودم چنان فریادی کشی چهارستون بدنم لرزید، پسره جوگیر.

*جای دوستان خالی در دوچرخه سواریهای بهاری. هوای محشر و رنگ به رنگ و آهنگهای دوست داشتنی در گوش حال آدم را به جا می آورد اساسی.

*بیشتر از ۲۴ ساعته که دست چپم به حول و قوه الهی بی حس شده. تنها زمانیکه کنترل روش دارم زمان دوچرخه سواریه. همسفر میگه میخواهی دوچرخه را بیار تو خونه، کلا کنار دستت باشه. حس بامزه ای هست که باایستی و یک نفر دکمه های مانتویت را ببندد.

**یک‌جایی هست تو صفحات وبلاگ‌نویسی،که کلمات سرچ شده  که منجر به دسترسی به وبلاگت شده را نشونت میده.امشب دیدمش،آخه این خزعبلات را من کی نوشتم که با سرچش بعضیها به اینجا میرسند.یک چیزهایی خوندم،مغزم سوت کشید. بی ادبها.

نظرات 2 + ارسال نظر
مگى دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 15:48

من اصلا حاضر نیستم از صفحه سرچ عکس بگیرم
اخه به قول شما من کى همچو چیزهاى وحشتناکى نوشتم؟

والا چی بگم. کلمات و اصطلاحاتی سرچ میکنند ندیدنی و نشنیدنی

پویا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 09:55

پاراگراف اول و دوم: اینا هر دوش نعمت هستن ایشالا مداوم باشن
پاراگراف سوم و چهارمتون هم خنده دار بود...

ممنون از تحلیلتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.