مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مجددا سلام

وقت نهار است و جای علاقمندان قورمه سبزی خالی، چنان بویی راه افتاده که هوش از سر آدم میپرد. خدا را شکر دیشب میل شدیدم به بادمجان باعث شد دستی به گاز ببرم و کمی خوراک  اماده کنم و امروز خیا ر و هویج نخورم، وگرنه با این بود، زجر میکشیدم. دیشب موقع آشپزی، سه بار، دقیقا سه بار فلفل زدم به غذا و هی یادم می رفت که زدم، آخر شب  به صورت ناگهانی، تصویر تمام لحظه های افزودن به یادم امد و اه از نهادم بلند شد که ای وای من، با این حجم فلفل چه کنم، خوب قطعا هیچ کاری نکردم و الان جایتان خالی، با قاشق، همچون اسپند بالا و پایین میروم اما عجب طعم لذیذی پیدا کرده لامصب.

همسفر بی معرفت، همان دیشب، با یک لقمه امتحانی، از خوردن غذا انصراف داد و هیچ کدام از ننربازیهای من برای بردن این غذا به محل کار افاقه نکرد.در نتیجه فردا هم در خدمت بادمجان عزیز دل هستم.

**طبق گزارش رسیده از بیمارستان، از ته دلم میگویم: تحریم، سیاست، گرانی، رانت،احتکار و هرچیزی که باعث شود عزیزی روی تخت بیمارستان بدون دارو بماند، خر است، خر خری هم هست( قصد توهین به خربیچاره را ندارم، ذهنم و عصبانیتم برای یافتن کلمه مناسب همکاری نمیکند)

نظرات 1 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 14:49

سلام مرمری جون نوش جونت
غذای رو بادمجون را فلفل نزن گلی بخاطر طبیعتش

سلام خانووووم
چقدر که این طبیعتها پیجیده میکنه کار را برای ادمهای فلفل دوست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.