مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

حال و احوال شما؟ خوبین؟

اومدم اینجا که بنویسم من از ملت شریف کرواسی عذر میخوام، خدا شاهده نمیخواستم اینجوری بشه، من حتی روحم از حضور این کشور در جام جهانی خبر نداشت، از اونجاییکه هرکی را خواستیم، حذف شد و از اونجاییکه وقتی آدم مجبور میشه بلاخره از بین دوتا تیم یکیو دوست داشته باشه ، با دیدن روی گل رئیس جمهور، تصمیم به حمایت غیورانه از این کشور گرفتیم، فعلا که ۴-۲ عقبه. انشالا نتیجه تغییری کند که من بیام اینجا و بنویسم هورااااا کرواسی( لامصب موقعیت جغرافیاییش را هم نمیدانم کدوم جهنمیه ولی دلم به فرانسه رضا نیست که نیست) برد.

*دوستان برای نشونه گذاری ، رو درختها حساب نکنید، لطفا شماره کوچه را حفظ کنید). باور میکنید تک درخت بلند بالایی که بنده علامت گذاری کرده بودم به عنوان سر کوچه عزیزی، به چشم به هم زدنی غیب شده و من مجبور شدم چندبار خیابان را بالا پایین کنم تا کوچه بی درخت را پیدا کنم؟  آدرس یابی و گیجی من به کنار، درخت نازنین کجا رفت؟ دکل که نیست یک شبه غیب بشه.

*بی برقی و گوشی بی شارژ و بی نتی خونه، بلاخره اون روی کتاب دوست مرا بعد از مدتها بالا آورد، ملت عشق بلاخره تمام شد، اعتراف میکنم کتاب خواندن برایم بسیار سخت شده بود، ولی بلاخره با مستعد شدن شرایط، کتاب قطور به پایان رسید و هورااا. سه کتاب در نوبت دارم، دلم قیلی ویلی میرود که یک روز صبح همینجوری نرم سر کار و بمونم خونه و بچرخم تو تنهایی و دوست داشتنیهام حیف که اوضاع کارخانه قمر در عقرب است(بگو کی نیست).


نظرات 1 + ارسال نظر
سرن سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 02:23

سلام مریم
فقط اومدم سلام کنم و بگم هستم و پیگیر می خونمت

سلام به روی ماه شما
خوبه که هستی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.