مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

یک سلام بیابانی از وسط بیابان

سرویس شرکت خراب شده، وسط بیابان دقیقه ها را میگذرانیم. راننده کلافه شده از خوابیدن ملت، بلند بلند حرف میزند، لامصب همه خواب نازنینم را پرواز داد. ذهنم پر میزند به سمت قوری چای موجود در شرکت که لحظه لحظه کمتر می شود.

*این انصافه آخه؟ شب را با خیال صعود ژاپن بخوابی، صبح ببینی چشم بادامی ها پررررررر؟

*دوستان اگر علاقه به حذف تیمی دارید اعلام کنید من طرفدارش بشم. تو هر بازی  ، ته دلم ارادت به جایی پیدا کردم، اون یکی رفت بالا.

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 09:04

سلام
آره انصافه، ارادت داشته باشی و راحت بگیری بخوابی معلومه که میبازن بمونین تشویق کنین تا نتیجه بگیرین:

- در عوض من بیشتر از نود درصد پیش بینی هام راجع به بازیها درست از آب درامده فقط اسپانیای نامرد اشتباه شد ( البته طبیعتا منم گاها خواست و علاقم یا به تعبیر شما ارادتم با پیش بینی و حدسم متفاوت بوده....)

من بیدار بمونم، اونوقت کی صبح خروس خون میاد سرکار؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.