مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

به روال هر هفته رفتم که یک دسته گل میخک بخرم، زرد، قرمز، سفید و بنفش، همه را این اواخر خریدم.عاشق سفید خالص و صورتی یک دستش هستم. دسته صورتی را برداشتم، برخلاف همیشه تعداد شاخه های گل نصف شده، پای صندوق که اومدم حساب کنم، قیمت دسته گلم ۵۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده.سعی میکنم قانون مهلت ۲۴ ساعت زندگی را تو ذهنم مرور کنم و با لبخند به جلن فروشنده غر بزنم. با اینکه دلیل کم شدن گل و گران شدنش را میدونم، باز هم میپرسم و بازهم جواب تکراریه این روزها را میشنوم، چی گران نشده که این یکی گران نشود؟

شاخه گلها را که توی گلدون گذاشتم، دلم ریخت از قشنگیش. اشکال نداره که تعداد شاخه هاش کم شده، هنوز هم دل میبره.

* امروز هم روزی بود برای خودش.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.