مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

۱۳۹۷/۰۳/۲۴

سلام

چند سال قبل، روزی مثل امروز عجیب دلتنگ بودم، باورم‌نمیشد سی ساله شدم، هرکی تبریک میگفتم، یک غم بدی تو دلم مینشست و میگفت ای خدا واقعا ، سی سالگی؟ قبلترها آنقدر سی سالگی از ذهنم دور بود و متفاوت بود و پیر بود، باورم نمیشد که به این سن رسیدم و خیلی کارها نکردم و هنوز مثل بیست ساله ها زندگیم رو هوا هست و هیچ ثباتی نداره.

کم کم قبول کردم اگر بخوام هر سال اینقدر غمگین بشم، از این لوس بازیها دربیارم که ای وای، چرا اینقدر کنتور سن و سالم سریع رقم عوض میکنه، کلا باید بشینم و غم روزگار بخورم. سعی کردم کنار بیام و اتفاقا شد.

خیلی دور نیست روزی که اگر من باشم و شما باشید و اینجا باشد و ان بالا تیتر بزنم، ۴۰ ساله شدم، ۵۰ ساله شدم و ...

پدر همسن من بود، خودش را بازنشست کرده بود، مادرم خواستگار فراوان برای دخترانش داشت، من اما...

زندگی میکنم با حال و هوای خودم، متفاوت با خیلی از دوستانم، بستگانم، گاهی غرق لذت میشم از روزهایی که میگذرد و گاهی گیج و غمگین از اینکه روزگار چرا اینطوری میگذرد.

کارهای خوب و غلط، بسیار خوب و بسیار غلط فراوان انجام دادم، نقصهای اخلاقی و رفتاری و شخصیتی فراوان دارم، اخلاقهای خوب و عادتهای خوب و عالی هم زیاد دارم، معجون ۳۶ ساله ای هستم برای خودم.

حال خوبی دارم برای خودم، همسفر امسالم را عجیب زیباتر کرد. لیست کتابهای در انتظار خریدم را از  گوشی برداشته و با بغلی از آنها حالم را جا آورده، در میان انبوه کارهای تمام نشدنی اش، چند ساعتی را کنج یک کافه خلوت وقت گذاشته و حرف زده و حرف شنیده، آنقدر حال و هوایم خوب بود که ته دلم گذشت خدا جان، دلبندم نکنه قرار این آخرین تولد باشد؟

*به زودی پدرک و مادرک را نزد برادرک میفرستیم، باید به خانه پدری بروم، باید برای برادرک زولبیا بامیه درخواستی بخرم، آلبالو خشک و کلوچه نادری هم تهیه کنیم. تپلکهای خواهرک هزار برایم تعریف کرده اند که خاله به کسی نگیا، میخواهیم تولد یواشکی (همان سورپرایزی )برایت بگیریم، در کارخانه بحث که نه، دعوای بدی داشتم و به مدیرم گفته ام استعفایم را قبول کند و مدیرم گفته برو خانه، هوایت در این تعطیلات عوض شود و از این حرفها نزن، فکر و خیالم از این اوضاع مملکتی فلج میشود از نگرانی و همسفز در گوشم تکرار میکند که اینقدر در ذهنت کارهایت را تکرار نکن و سخت نگیر و از ۲۴ خردادت لذت ببر، زن حرف گوش کنی شده ام، گاهی کلمه چشم از دهانم خارج می شود.

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم شنبه 2 تیر 1397 ساعت 18:05

تولدت مبارک مریم عزیز
تا باشه ازین تولدها و سورپرایزها
دقیقا سه ماه باهم تفاوت سنی داریم من هم مریمی هستم که متولد ۲۴ شهریور ۶۱ هستم و عجیب بهت از نظر روحیات شباهت دارم

سلام همنام
ممنون از تبریکت، چه بامزه، تاریخهای ۲۴ خیلی باحالن

نازنین سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 13:52

سلام
تولدت مبارک ، لبت خندون و تنت سلامت و دلت شاد باشه همیشه خانمی

سلام ، ممنون از تبریک و آرزوی قشنگتون

سپیده دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 13:40

سلام عزیزم
تولدتون مبارک انشاالله که سالهایی سرشار از شادی و خوشبختی و سلامتی پیش رو داشته باشین .

سلام . ممنون از تبریک و لطفتون

پوران پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 19:20 http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

تولدت مبارک رفیق قشنگ، ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی

ممنون رفیق قدیمی. ممنون از ارزوی خوبت

روشن پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:56 http://Roshann.blogsky.ir

تولدت مبارک مرمری:)))
ایشالا هر سال تولدت انقدر خوب باشه:)))
مراقب خودت باش:)

ممنون خانم.انشالا

Baran پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 08:28 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام برشما معجون36 ساله ی عزیز
سلامتی وطول عمربا عزت برای شما وعزیزان عزیزتون آرزومندم❤
خوشی و خرمی تان مستدام؛مریم بانوى مرمرانه

سلام برشما
ممنون از آرزوی خوبتون

بانو(: پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 08:26 http://banolabkhand.blogsky.com

تولدتون مبارک(:

ممنون از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.