مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

شبتون به خیر باشه الهی، انشالاکه بعد از چند روز تعطیل، اولین روز کاری را خوب شروع کرده باشید.

فرم لباسهای سالن تمیز کارخونه ما به شکلی هست که فقط ابرو و چشم دیده میشه، برای تازه واردها سخته، اما یک مدت که بگذره خیلی راحت میتونید با همین یک ذره، همکارها را شناسایی کنید و باور نمیکنید چه بسیار عشقهایی که با همین یک ذره در کارخونه ما ایجاد میشه. اینجانب الان در شرایطی هستم که همه پرسنل سالن را بشناسم، امروز توی سالن، در رابطه با موضوعی صحبت میکردم، یک نفر صدا کرد خانم مرمرانه و کلی هم نظر داد، هی من این آقا را نگاه میکنم،هی نمیشناسم، هی صدا آشنا است، هی تصویر بسیار ناآشنا، آنقدر گیج شده بودم که برو بر طرف را نگاه میکردم و تو ذهنم میچرخیدم آخه این کیه که فامیلی منرا میدونه و من نمیشناسمش، دوستان با ایما و اشاره پیام رساندند و فهمیدم که ایشون کیست. بنده خدایی  داشتیم بسیار پرابرو، ابرویی داشت برای خودش در حد پرابرو ترین انسان روی زمین، پس از چند روز تعطیلات، دلبری شده بود برای خودش، آخه پسر خوب، برادر من، اقلا  کم کم بردار،نمیگی  این کمان نازک  دل و دین ملت را به باد میبرد، آخه، چقدررررر نازک، ایییییییش.

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 23:24

سلام خانومی خوبین طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق انشالله
یک سوال کاملا بی ربط داشتم این سالن تمیز به کدوم دسته از تولیداته کلاس Cیا B

سلام. ممنون.
کلاسD

روشن شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 23:15 http://Roshann.blogsky.com

حالا ابرو های جدید بهش میومد؟

شبیه تابلو مینیاتوری شده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.