مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

شبتون خوش باشه الهی

جمعه شبی است امشب. با اجازه شما روز کاری تو خونه ما از فردا شروع میشه و حتما درک میکنید که چقدررررر  شب باحالیه امشب. خواب نمونیم صلوات. آنقدر این چند وقت تا نیمه شب بیدار بودیم و نزدیک ظهر بیدار شدیم که خدا وکیلی هیچ جوری نمیتونم تصور کنم قراره فردا ۶ صبح بیدار بشیم.

روزهای عید ما تقریبا تمام وقت در خدمت خانواده ها گذشت. غیر از این دو سه روز آخر هفته که به زور به خانه خودمان آمدیم، تمام روزهای دیگر را از این سر به آنسر مملکت رفتیم و هی به این مادر سلام و علیک کردیم و هی به آن یکی مادر. خوب  بود و گذشت.

*ماجراهای من و رنگ مو را که برایتان گفتم، هربار موقع رنگ میمیرم از استرس که وای چه شود و رنگ موی الانم که خیلی خوب است و آخه چرا میخوام موهامو و رنگ کنم و از این جور جفنگیات، امسال با هزار سلام و صلوات و دلشوره تصمیم گرفته بودم که شرابی(والا من دلیل این نامگذاری را نمیدونم، شراب.هایی که ما دیدیم این رنگها نبود) رنگ کنم. روح و روان خودم و آرایشگر را سرویس کردم تا رنگ کاری انجام شود، تعریف از خود نباشد، همسفر و همه گفتند که بسیار این رنگ به صورتم نشسته و به به گفتند و این دل من قیلی بیلی رفت از این تعریفها. چشمتان روز بد نبیند، مادربزرگ جان بنده که بازهم یادم نیست آیا ذکر خیرش را اینجا گفته ام یا نه (خلاصه میگویم  ،دیکتاتور و تلخ زبانی است ایشان) در یک مهمانی رسمی، جلوی یک مشت غریبه، خیلی خوشگل مرا صدا کرد و گفت: وا مریم، این همه رنگ تو دنیاست، تو چرا موهاتو سرخ کردی؟ خدا به سر شاهده رنگ موهایم سرخ نیست،خیلی هم تیره هست، اصلا من با موی روشن مشکلات فراوان دارم، حیثیت برایم نگذاشت. فکر کنید روح و روان من چه شد که پدر از آن روز هی میگوید بابا چقدر امسال قشنگ شدی!!!

*این دل من امسال پر پر زد برای دیدن کلاه قرمزی و پایتخت. اگر شما موهای سرخ مرا دیدید من هم این دوتا را دیدم. انشالا زندگی که آدمیزادی شد، سراغشان میروم.

*از قشنگیهای نوروز کنار رفتن لب تاپ همسفر هست. عشق کردم در این روزهای بدون پروژه.

*صد بار در این تعطیلات قصد نوشتن داشتم ، صدبار به دلایل بسیار تنبلانه ننوشتم، به جایش همه آن صدبار را در ذهنم نوشتم به این امید که شما ذهن خوانی مرمرانه داشته باشید.

*چندین تصمیم مهم برای امسال داریم، حال خوب و انرژی مثبت شما را نیازمندم، دعا کنید بدون سرویس کردن همسفر و جان به لب کردنش، امسال بگذرد.

*شبتون خوش.

میشود که امشب صبح نشود آیا؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.