مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

دو سال قبل برای اولین بار تو این شهر با یک حال خیلی بد به آب بازی رفتم.آنثدر حال و احوالم بد بود که تو هر سقوط به جای جیغ زدن مثل مشنگها اشک میریختم. هرکسی میدید فکر میکرد از شدت ترس گریه میکنم. یک عالمه روز گذشت تا امسال، دوست داشتم اون خاطره بد و حال و احوال بدتر را عوض کنم. بلاخره فرصت شد و از همون سرسره سبز شروع کردم که دفعه قبل توش احمقانه گریه کرده بودم. اینبار جیغ زدم و جیغ زدم و عشق کردم. به جبران دفعه قبل که بارها و بارها زیر آب اشک ریخته یودم اینبار خندیدم و هیجان به وجودم تزریق کردم و ای جانم که چقدر خوب بود.بماند که تمام بدنم خورد و خمیر شده از بس که به در ک دیوار خورده ولی حال دلم خوبه.

بلاخره تونستم تو آخرین روز امسال یک خلوت چند ساعته برای خودم پیدا کنم. اومدم توی فضای سرسبز و کتابهایی را هم که به عنوان هدیه خریدم همراه خودم آوردم تا تو این هوای مست کننده یادداشت نویسی کنم. جای دوستان خالی، یک نسیم خنک هم میاد و دونه دونه شکوفه های صورتی درخت بغلی را روی زمین میندازه و خلاصه که حال و هوا بسیار مستانه و ملنگانه شده و دل آدم قیلی ویلی میره از شدت خوشی.

**به چشم به هم زدنی گذشت این سال ۹۶. روزهای تلخ و شیرین زیاد داشت برای هممون. من و همسفر برنامه های کوچک و بزرگ زیادی داشتیم که شکر خدا، همه انجام شد. حال و هوای بینمون هم‌ مثل سالهای قبل بهاریه و گرمی و سردی فراوون داشته، سعی کردیم برنامه های دو نفره بیشتر داشته باشیم و اما خودم:

سال کاری خوبی داشتم، تو کارم پیشرفت داشتم. خیلی کم به میگرنهای عصبی دچار شدم، یوگا را شروع کردم، برنامه شنا را خیلی منظمتر کردم و حال دلم، مثل همیشه، گاهی آروم و دوست داشتنی گاهی به هم ریخته و پرتلاطم.

میشه خیلی آرزوهای خوب خوب برای همتون داشت، اما دلم میخواد آرزوی خاص من برای همتون سلامتی باشه و حال خوش. الهی که دل دونه دونتون  و عزیزانتون  پر باشه از حس خوب و حال خوش.

و در آخر الهی که تو یکی ،لطف خاص خداوند مهربون را داشته باشی.

بهارتون مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.