مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

ظهر زیبای اسفندماهتون بخیر.

جایتتن خالی. در جریان نهارهای روزهای کاری من هستید دیگه؟ هویج و زیتون و پنیر و مغز و ...

این غذا خوردن تا زمانیکه بوی غذای رستوران به مشامم نرسه خوبه و سخت نمیگذره ولی.... امروز شکنجه شدم. رستوران شرکت در کنار سبزی پلو و ماهی، کشک بادمجون و میرزا قاسمی درست کرده و بود و من مردم از بوی این دو عشق.آنقدر مست بوی هردو شدم که خدماتی مهربون توی یک ظرف کوچولو یک خرده کشید و آورد برای من و گفت بخور تا نمیری.

وای که چقدر لذیذه این بادمجان جان. چطوری من یک عمر نمیخوردم آخه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 15:09

وای مریم چون بادمجان را می تونی از لیست غذاییت حذف کنی آیا ؟؟؟؟!!!!!
بادمجان عشق منه ، همجوره دوسش دارم
یه پیشنهاد بادمجان را کباب کن و با نمک و فلفل که بهش بزنی خیلی خوشزمزه میشه
برای رژیمت هم خوبه دیگه روغن نداره

حذف که نکردم. فقط در طول پنج روز کاری سراغش نمیرم.
ممنون از پیشنهادت. امتحان میکنم

سرن دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 02:10

هنوزم اینجوری غذا می‌خوری؟! آفرین به این اراده

در روزهای کاری بله.
برای جلوگیری از انفجار ، این ارادهه لازم بود و البته برای کاهش حجم اراده بیشتری که فعلا موجود نیست

سرن دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 02:09

هنوزم اینجوری ناهار می خوری؟! آفرین به این اراده

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.