مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

صبح زیبای چهارشنبه اسفندانتون بخیر

شما هم گاهی از این بدو بدوهای آخر سال و سرعت چرخش روزها تعجب میکنید و شاید هم جا بمونید؟

لامصب رو زگار من یکی که روی دور تند افتاده و هرچی خواهش میکنم کمی بایست گوش نمیدهد.


نظرات 1 + ارسال نظر
سرن چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 18:53 http://serendarsokoot.blogsky.com/

سلام مریم!
امسال اومدم چندبار ببینم رفتی جشنواره یانه، آخه من نقدی و پیشنهادی ندیدم! شایدم اینقدر دیر سر زدم که ازش گذشته بود!
من تو دوره آموزش شنا هر وقت می رفتم قسمت عمیق می رفتم به غریق نجات ها می گفتم که من به امید اوناست که میرم تو آب هوامو داشته باشند! می خندیدن و فکر می کردن شوخیه!

سلام عزیزم. متاسفانه امسال جشنواره در کرج برگذار نشد و به خاطر شرایط کارم نتونستم بلیط تهران را هم‌بگیرم.
چه خوب که شوخی شوخی شناگر شدی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.