مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

روز و روزگارتون خوش باشه الهی

زمان نهارم هست و جای شما خالی با چنگالم درگیر هویجهای گرد گرد بریده شده و بقیه گیاهان موجود در ظرفم هستم، تمام حرصم از گفتگوی دیوانه کننده با پسرکی از پرسنلم که در مواقع عادی بسیار حرف گوش کن و کاری و با دقت هست و گهگاهی با لجبازی دیوانه ات میکند را سر هویجها و چنگالم خالی میکنم، شاید با سوراخ سوراخ شدن هویج و زیتون و بقیه کمی سطح حرصم پایین بیاید.

*شماها که با جشنواره درگیرید، خوش میگذره؟ فیلمها خوبه؟ راحت باشین. اصلا هم غصه شهرستان نشینهای!!! دور از پایتخت که جشنواره ندارند، نخورید. عصبانیمهااااا. شدیدا.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 15:45

مریم جون ما تو یه شهر کوچک جنوبی زندگی می کنیم در کمال تعجب امسال چند تا از فیلم های جشنواره رو تو سینمای ما پخش می کنن که جای بسی خوشحالیه .اتفاق نادریه که افتاده و باید ازش استقبال کنیم دیشب رفتم فیلم جاده قدیم رو دیدم امشب هم قراره فیلم امیر رو ببینیم

نوش جانتان. کرج امسال با ارشاد درگیری پیدا کرده متاسفانه و من قربانی شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.