مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

شبتون بخیر باشه الهی

یک شب تنبلانه ای را میگذرانم جایتان خالی. خونه یخ یخ، از شدت تنبلی حالش را ندارم بروم پیچ پکیج را بچرخانم و روشنش کنم( در خانه ما ، در اعتراض به عدم ظهور واقعی پاییز  هنوز سیستم گرمایش به صورت رسمی روشن نشده و به علت وجود پارکینگ در زیر خانه گاهی کمی زیادی سرد میشود). دوبار زنگ‌زدم به همسفر جان،هنووووووز جلسه بود طفلکی.

*در گشت و گذارهای شبانه ام  کشف کردم که ما یک عالمه کانالGE.Mداریم تو شبکه هامون. یک عالمه ها. هرچی کانالها را رد میکردم تموم نمیشد و مدل به مدل کلمه به اخرش اضافه میشد و مثلا کانال متفاوتی میشد. روم به دیوار شرمنده، تو یکی از همین کانالها میخکوب رنگ‌هویجی موهای دخترکی هم شدم( احتمالا از عوارض هویج خوری این روزهاست).رنگ موهای دخترک منرا یاد آن شرلی انداخت ولی سریال چیز دیگری بود و کمی هم زیادی آبکی بود و نفهمیدم بلاخره چی به چی بود.

*موهای نازنینم ملتمسانه میخواهند که به زیر دوش بروند اما تنبلی شدید و هوای یخ یخی خانه فعلا دست رد به این التماسها زده اند.

*مادرجانم چهل باری تماس گرفته اند که مبادا من بترسم از تنهایی.

دلم برای استخر لک زده است، چهار هفته است که به هزار دلیل نتوانستم بروم و هر هفته قول هفته بعد را دادم  و در نهایت رسیدم به این هفته.امروز که مجبور شدم قول بدهم برای انجام کارهای تمام نشدنی شرکت پنجشنبه را در کارخانه خواهم بود ، یک‌چیزی ته دلم جیغ کشید و یک فحش زشت ۱۸ سال به بالا تقدیم خودم کردم، تو روح من با این کار کوفتی .



نظرات 1 + ارسال نظر
سرن چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 01:00

سرده ها، واقعا سرده، به سرماخوردگی فکر کن پاشو برو روشنش کن

راستی ایشالا که طوفان نشه هوای دو نفره تون، به بادی ملایم رضایت بدین لطفاً، اونم گاهی!
من جدیدا به شدت علاقه‌مند شدم برم یوگا اونم چون مربی پونزده سال پیش ایروبیکم رو دیدم که الان یوگا کار می کنه و توصیه اش به شدت به همه یوگائه!(همینقدر تاثیر پذیر از اساتید!)

سرما را فقط زیر پتو گذراندن عالمی داره سرن جان.
والا ما که قصدمون طوفان نیست. از نسیم شروع میشه گاهی به طوفان میرسه.
یوگا خوبه، خیلی خوب.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.