مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

شبتون خیر باشه الهی

تهیه تولد روز هدیه برای کسی که سالهاست توی زندگیش هستی و مناسبتهای مختلفی را پشت سر گذاشتی گاهی سخت میشه. اینجور موقعها کلی باید فکر کنی و ایده داشته باشی. من زیاد تو این مورد موفق نیستم بنابراین وقتی قرار باشه برای همسفرم هدیه تهیه کنم فکر میکنم خودم چی میخوام و البته معمولا نتیجه کار خوبه و هردو از هدیه تهیه شده ( من به عنوان دهنده و همسفر به عنوان گیرنده) راضی هستیم.

برای تولد امسال یک پازل ۱۰۰۰ قطعه با کلی دردسر خریدم. بلاخره وقتی زمان حضور ادم تو خونه از همسرش کمتر بشه مجبوره برای لو نرفتن قضیه دست به دامن همکار و اشناهای دیگه بشه.

الان چند شبه که دهنمووووون سرویس شده با این پازل. لانصب خیلی سخته. شماره نداره، نقشه نداره، دلیل خریدش هم صرفا منظره منطقه زیبایی بود که این اواخر به سفر رفتیم. ارتروز گردن گرفتیم هردو.‌راستش چشمم آب نمیخوره حالا حالاها نتیجه بگیریم، نصف منظره آسمون هست که حداقل ده مدل آبی مختلف با طیفهای جورواجور داره.

بلاخره بعد از ۳ سال تنبلی مطلق، یوگا ثبت نام کردم و رفتم. متاسفانه زمان بعد از کار حس خستگی بالایی دارم  و انگیزه قوی لازمه که جایی غیر از خونه برم. امشب هم اگر پول پرداخت نکرده بودم احتمالا لحظلا ت آخر پیپیچوندم

نظرات 1 + ارسال نظر
سرن دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 00:55

من تخصصی پازل می چینم دوتاش رو هم قاب کردم البته منم از کافوف یا کارشتاد خریدم. آخری رو پنج روز چیدم از ذوق. خواستی عکسش رو می فرستم ببینی! البته همشو گفتم هم پز خبرگیم رو بدم هم اینکه بگم هر جا خسته شدی بگو میام می‌برم کامل شده تحویل میدم‌

چه خوب که اینقدر واردی.
ما اروم اروم پیش میریم. هر شب چند دقیقه ای مشغولمون میکنه. واقعا تاریخ اتمامش قابل پیش بینی نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.