مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

یک‌سلام ۳۵ ساله.

۳۵ میتونه سن مامان‌من باشه که توی اون برای دخترش خواستگار می اومد(من شرمندم ولی این اتفاق می افتاد از بس که زمانی ملت کوچولو پسند بودند)، میتونه سن پدرم باشه که تو این سن خودش را به قصد برگشت به ولایت پدری اش،  بازنشست کرد. میتونه سن  جدید من باشه که هیچ رقمه باورم‌نمیشه الان همین لحظه تو سنی هستم که تقریبا بیش از ۵۰ درصد از کل روزهایی که باید زندگی کنم  گذشته و خودم هم باورم نمیشه که اینقدر از امدنم به این دنیا گذشته.

امسال بی هیچ دلیل خاصی از بودنم راضیم. علی رغم  اینکه سمتم توی دنیا تغییری نکرده   و همچنان یک همسر ۳۵ ساله هستم و فرزند هستم و خواهر و برادرهستم و مادر نیستم، خوبم. راضیم. خودم و خدا  را ناسزا نمیگویم که آخه منرا اوردی تو این دنیا چه کار؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مهروماه شنبه 3 تیر 1396 ساعت 00:27

تولدت مبارک مریم جون
منم چندماهه دیگه ۳۵ سالم میشه ولی هرچی نگاه می کنم هیچ جوره از خودم راضی نیستم همش میگم کاش زندگی به عقب برمی گشت ولی حیف...

ممنون از تبریکت. تولد شما هم پیشاپیش مبارک.
روزهای عمرمون عقب که برنمیگرده اما شاید بشه جلوی ارزوی برگشت به عقب روزهای اینده را گرفت. کلا بی خیال سخت نگیر

هدی یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 13:05

سلام مرمری جونم تولدت مبارک .الهی بهترین ها نصیبت بشه

ممنون عزیزم.انشالا برای شما هم بهترینها قرار بگیره

پوران چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 21:32 http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

تولدت مبارک مریم جان ایشالله ورود به 36 سالگی با محقق شدن رویاهای در راه باشه

ممنون پوران مهربانم.

نجمه چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 18:24

سلام
تولدتون مبارک
کاش،منم تو اون سن،از خودم راضی باشم

ممنون عزیزم. از الان تمرین رضایت کن

ویدا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 13:48

تبریک می گم عزیزم

ممنون از شما

samira چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 10:25 http://sama92.blogfa.com

ار بعد جالبی به 35 سالگیت نگاه کردی
وچه خوب که راضی هستی
35سالگیت مبارک...

ممنون عزیزم. بالای ۳۰ شوخی نداره. باید خوب بهش نگاه کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.