مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


پست نق نقوی دیشب را خواندید و فکر کردید امشب هم می ایم نق میزنم؟

اینکه هنوز ابریزش داغان دارم نق هست؟اینکه به خانه بی سرو همسفر وارد شدم نق هست؟اینکه میخواستم قبل از پرواز همسفر به او بزنگم و نشان به آن نشان که تو سالن تولید گیر افتادم و حتی بعد از نشستن هواپیمایش نتوانستم به او بزنگم و بعد از خروج از سالن یک عالم تماس بی پاسخ دیدم و چند پیغام نامهربانانه نق هست؟البته که نیست.کمی درد و دل دوستانه است.

در اولین شب تنهایی  یک مانتو منتظر اتو شدن دارم، یک استاندارد زشت و تو مغز نرو دارم که چند ماه هست باید بخوانم و نخواندم و فردا لازمش دارم و البته یک قابلمه لوبیا پلو دوست داشتنی که به لطف سفر ناگهانی همسفر دست نخورده مانده. قرص هم خورده ام و منگ و گیج پای اخبارهای دوست نداشتنی تلویزیون پخش شدم. به نظرتون کاری از کار پیش میره؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.