مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


سلام به روی ماهتون

شبتون خوش باشه الهی. شماها هم سرویس شدین تو روزهای بعد از تعطیلات یا من اینقدر بی جنبه بودم که دونه دونه سلولوهام سرویس کاری شد؟ انقدر تو این چند روز دور خودم چرخیدم که شبیه فرفره شدم.به همه کارها و افسردگیها اضافه کنید ورود ویروس ناجوانمرد که مماغ برام نگذاشته. جای دوستان نه چندان خالی، دوروزی است که انقدر آبریزش بینی داشتم و بدن درد و گلو درد و چندجای دیگه دردمند داشتم که یادم نمیاد روزهایی با مماغ سالم و با رنگ طبیعی و بدون قرمزی وحشتناک چه ریختی بوده است.دقیقا شبیه دلقکهای نازنین شده ام و بدتر از همه بی همسری است. مریض و دردمند و با مماغ آویزان بی همسر هم خواهم بود از فردا.جدیدا تعداد ماموریتهای همسفرم زیاد شده، احساس میکنم کاسه ای زیر نیم کاسه هست.از ان کاسه ها نه از کاسه های مادرانه، تمام ماموریتها هم به ولایت مادریش ختم میشود و...خلاصه که یک مریم مماغو و بی همسفر و با یک کار زشت و بی ریخت در خدمتتان هست .زمان خواب با چراغ روشن مجددا فرا رسیده است.

*امروز با این شکل و قیافه قشنگم 12 عدد مصاحبه داشتم. باور میکنید، از این 12 نفر، 9 نفر تعدیل نیرو شده اند یا کارخانه هایشان تعطیل شده است یا چیزی شبیه همینها؟ کلا وقتی مصاحبه دارم بسیار داغون میشوم، دلم میخواست دستهام قدرت داشت، همه این آدمها را جمع میکردم و یک کار براشون داشتم ولی متاسفانه در حال حاضر حتی از بالا کشیدن مماغ خودم هم ناتوانم.

**عجب پست غرغرانه ای؟؟؟ بی خیال:

پرسپولیسی ها، هورااااااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 16:33

سلام مریم جان خوبین شما
اگر نیاز به نیروی کنترل کیفیت داشتید خوشحال میشم رزومه کاریمو براتون ارسال کنم متشکرم

عزیزم نیروی بازرس میخواستن. انشالا اگر حذب نیرو داشتیم خبرت میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.