مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


توی نوروزهای روتین زندگی من، روز اول فروردین معمولا بسیار شلوغ برگذار شده، اما امسال که سالم متفاوت و در سفر شروع شد، با حضور در یک مهمانی نوروزانه تا نیمه شب،عملا تمام ساعات امروز در رختخواب و خوابالو گذراندم. این تو رختخواب موندن یک حسن داشت و اینکه بعد از چند روز بدو بدو،فرصتی پیش امد که بتونم همه تبریکهای نوروزی دوستانه و همکارانه را بفرستم و از ناراحتیهای بعد از عید جلوگیری کنم.منتها با توجه به خوابالودگی و حضور زیر پتو امیدوارم سوتی تلگرامی نداده باشم. به دلیل دور بودن از خانواده و اقوام غم عیدی نگرفتن داشتم که مادرجان با نشان دادن عیدیهای دریافت شده برایم خیالم را راحت کرد.اگر دریافت عیدی من سوال هست برایتان باید بگویم که بله،من هنوز از عمو و عمه و خاله و مادربزرگ و ...عیدی دریافت میکنم و این عیدانه ها علی رغم مبلغ کمشان بسیار دوست داشتنی هستند.

*یک نکته بامزه برایتان تعریف میکنم از مهمانی روز اول فروردین خانه مادربزرگ. این مهمانی برای مادربزرگ بسیار مهم هست و غیبت در آن تبعات بسیار سنگینی دارد و به عنوان مثال من باید تا ماهها تکه های مادربزرگ جان را پذیرا باشم که چرا حضور در بلاد فرنگ را به حضور در مهمانی ایشان ترجیح دادم.حضور من در مهمانی همیشه به عنوان یک پای ثابت ظرفشویی نهار تعریف شده است و این غیبت امسال باعث شده،عزیزان جایگزین مراتب دلتنگی خود را با گذاشتن عکس من روی مایع ظرفشویی نشان بدهند و هی سلفی بگیرند و بفرستند و ناسزاهای ریز ریز هم تحویلم بدهند که چرا ترک پست کردم.

**در سفر اولی که در طول سفر بلند مدتم واشتم،تجربه های خوبی پیدا کردم. از معضل دستشوییهای و پارکینگهای گرانقیمت که بگذرم،دیدارهای شبانه از شهرهای زیبا خاطره بسیار خوبی برایم داشت. به این نتیجه رسیدم که اگر میخوام افسونگریهای اینجا را ببینم،حتما شبگردیهای طولانی مدت داشته باشم.جایتان خالی برای تماشای مناظر و مناطق و رفتارهای خاص اینجا.

***حضور زیاد من در اینجا را به گذارید به وفور اینترنت در همه جا و وقت ازاد.سفردر سفر دومم از صبح پنجشنبه آغاز میشه و امیدوارم در آنجا اوضاع هوا جور دیگری باشد. خفه شدم از بس لایه لایه پوشیدم و کلاه و شال گردن پیچ  قدم زدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.