مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


سلام به روی ماهتون.لحظهای قشنگ تحویل سال و شروع شدن روزهای خوب بهاری مبارک تک تکتون باشه.

یک کوچولو خستگی سفر تو سفر و اختلاف زمانی کوچولو گیجم کرد و پست اخر۹۵ پر زد. به هوای ساعت ۲ بعد از ظهر بودم و دیدم ای دل غافل ۹۶ وارد شد.

امسال اولین تحویل سالی است که من در خانه پدری نبودم و بعد از تحویل سال روی ماه پدر و مادر را نبوسیدم و البته عیدی هم دریافت نکردم. در عوض کنار سفره ای که بودم که خیلی سخت و البته دیر چیده شد و درکنار برادرک و همسرش که تمام وقت مشغول اماده سازی مراسمی هستند که امشب را نوروزی کنند.

شروع‌تعطیلات زودهنگام و سفر تو سفرهای زیاد پایان امسالم را متفاوت کرد. لابلای شلوغیها و مسافتهای بین راه،بین مرور خاطرات برادرانه خواهرانه و همسرانه فرصت شد ۹۵ مروری شود. سالی که گذشت پر بود از روزهای سخت و آسان. روزهایی پر از گریه و پر از لبخند و تو همین لحظه ممنونم از خدای مهربونم که برآیند روزهای منرا به سمت شادمانه ها چرخاند و اطمینان دارم ۹۶ را هم در آغوش امن خودش به سلامت خواهم گذراند.

دوستهای مهربونم ممنونم که یک سال دیگه را تو این خونه کنار من بودین. ممنونم که کنار غم و شادیهای من بودین. امیدوارم روزهای جدید پر باشه از اتفاقهای خوب و لحظه های قشنگ  برای دونه دونتون.روی ماه تک تکتون را میبوسم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.