مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


سلام به روی ماهتون. شبتون به خیر و خوشی باشه الهی.

تو این چند روز گذشته معادل تمام روزهای قبلی زندگیم سگ دیدم،آنهم مدل به مدل،تو همه سایز اما لامصب عادی نمی شود که نمی شود. هربار دیدنشان چهارستون بدنم را به لرزه می اندازد  و مثل موش پشت همسفر پنهان میشوم . هرمرتبه هم زبان  سخت صاحبانشان  به کار میافتد و لابد می گویند نترس،این غولبچه که ترس ندارد و من در حال ایست قلبی جواب بدهم: اکس کیوز می،ای دونت اندرستند جرمنی،آی اسکیرد داگز. پلیز دونت کام هیر،گو اوی فرام می.

*در سفرم به فاجعه بودن زبانم شدیدا پی بردم. خیر سرم فکر میکردم یک چیزی از زبان اجنبی حالیمه،سفر ثابت کرد هیچی حالیم نیست. خدا را شکر که اجاق خاموش هست و فرزندی در کار نیست. اگر بود بعد از این سفر،خفه اش میکردم با زبان آموزی.

*از زیباییهای سفر میدانید چیست؟وفور رنگ به رنگ پنیر. میتوانم خودم را خفه کنم با مدل به مدل پنیر و البته وفور دیگر نعمتهای الهی،با همه درصدی

نظرات 2 + ارسال نظر
نجمه یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 13:56

سلام
من خیلی می خونمتونا
ولی کامنتم تمیاد
اما همیشه تو دعاهام یادتونم
نمی دونم چرا انقدر تو دل من جا خوش کردین
بهترین ها رو براتون ارزو می کنم

نجمه عزیز ممنونم که به یاد من هم هستی. امیدوارم خدای مهربون بهترینهایش را برای شما قرار بدهد.عیدتون هم مبارک

امیر شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 14:33

سلام
امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشید و از همینجا هم سال نو رو خدمت شما و همسفر گرامی تبریک میگم

انشالا سال خوبی در پیش رو داشته باشید

سلام.از تبریک زیباتون‌ممنون هستم. امیدوارم سال جدید برای شما هم پر از روزهای خوب باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.