مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام‌علیکم‌ همگی

همسفر جانمان را بدرقه کردم‌و با لب و لوچه آویزان به خانه خالی از همخانه برگشتم و به میمنت ممیزی مزخرف فردا شب مزخرفتری را میگذرانم.تا اطلاع ثانوی که همسفر به خانه برگردد(حداقل ده روز دیگر)باید مواظب باشم بلا ملایی به سرم‌نیاید، چون حداقل چند ساعت طول میکشد نزدیکترین‌ ادمی که میشناسم به کنارم‌برسد،زندگی داریم تو این غربت ، والا به قرآن.

*دارم تلاش میکنم به نقاط مثبت این چند روز تنهایی فکر کنم، میگردم اما فعلا که چیزی به ذهنم نمیرسد.

**چند روزی باید انتظار بکشم برای جواب مصاحبه. برای خودم تعطیلاتی تصور کردم کنار دریا و نخل و ...مثلا جایزه یک سال سرویس شدنم  توی کار اما تا جواب این مصاحبه کوفتی نیاید هیچ غلطی نمیتوانم بکنم.


نظرات 1 + ارسال نظر
سرن چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 01:28

ایشالا مه جواب مصاحبه مثبته و دوتایی کیفشو می برین!
یعنی مریم الان به فیلم هم نمی تونی پیشنهاد بدی برای بعدنمون؟!

ممنون عزیزم.شما جون بخواه،فیلم چیه.یک چندتایی فیلم محدود بود که خوب بودند. شما هر وقت وقت فیلم دیدن داشتی،یک خبر بده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.