مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

یعنی ممکنه من امسال بیام اینجا و بگم:فلان فیلم عجب فیلمی بود؟

*یک چیزی در گوشی بهتان‌بگویم،تا همین‌الان،تو این‌چند شب،دلم‌برای هر هزار تومن از ۱۲۸۰۰۰تومان نازنینی که برای فیلمهای امسال دادم میسوزه. خدا کند که حداقل یک چیز عین ادم ببینم و بیام بگم،اشکال نداره که قیمت یک فیلم‌برایم اینقدر درآمد.

آن یکی گوشتان را هم‌بیارید جلو. امشب حرف درگوشی زیاد دارم. یک گوشه از دلم،بدجور امروز شکسته، همچین داغم کردند که الان ارزوم داشتن چند ساعت خلوت و بغل کردن خودمه.صدای جلز ولز خودم هنوز تو گوشمه....بی خیال.

**البته که داغ کننده همسفر نبوده

نظرات 2 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 12:51

سلام
دوتا آرزوی کوچیک واستون دارم:
الف: همین روزا بتونید اون فیلمی که دوست دارین دا ببینین.
ب: الان دیگه داغیتون برطرف شده باشه و یخ کرده باشین!

سلام. هردوتا ارزویتان براورده شده. ممنون. فیلم دیشب خوب بود. خیلی.

مصی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 03:17

منم غمگینم و دلم اتیش

غمگین نباشیم. من دلم کمی شکسته بود اما حالا خوبم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.