مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

ماجراهای فیلمهای امسال

سلام علیکم

اینجانب احساس میکنم امشب فحش شنیدم، چرا؟تعریف میکنم براتون.

چیزی نزدیک به دوماهه که برای این چند شب فجر و فیلم دیدن برنامه ریزی کردم، کلی تو گوش همسفر خوندم که هرجور میتونه ماموریتش را بپیچونه و حواسش باشه تو این مدت نخواد بگذاره بره. خودم هم حواسم به کارهام بود. بماند که سر فروش بلیط چقدر گند زدند، چقدر اذیت کردند، همسفر طفلی مجبور شد تو اوج کارهاش یره تهران و بشنوه که آقا برگرد، بلیط اینجا نمیدیم، برو شهر خودتون. به شهرستانمون !!!که برگشتیم فکر کردیم که هوراااا، بلیط را خریدیم، یک هفته بعد که برای دریافت  بلیط رفتیم، فرمودند: بلیط براتون صادر نشده، شما اگر چند دقیقه پای کامپیوترتون نشسته بودین، بهتون اعلام میشد که خرید کنسل شده، کد پیگیری دارید که دارید، بلیط ندارید. آقا امسال دهان ما سرویس شد تا بلاخره بلیط دار شدیم و ....

تا همین الان، همین الانه الان، هرچی فیلم دیدم مزخرففففففف بود، یک مزخرف میگم، یک مزخرف میشنوید. باور بفرمایید از یک دوربین که در اختیار تپلکهای خانه ما قرار میگرفت و همینطوری چند ساعت فیلم ضبط میشد  شاید بشه داستان درآورد اما‌آنها که من دیدم...

خلاصه که آقا، فاز تفریح خانه تان را عوض کنید، پول نازنین را پای این مزخرفات ندهید، تا ساعت ۸شب سرکار نمونید و بعد هم بدوید فیلم ببینید و هی به خودتان و کارگردان ناسزا تقدیم کنید که آخه، عزیز جان، این چی بود؟

*این خط، این هم نشان، سال دیگه باز هم مثل مشنگها، میدوم دنبال بلیط.

**اینها را که کا دیدیم، واقعا نبینید.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرین دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 15:46

سلام
این رو دیدی؟
http://www.aparat.com/v/uYrGi

سلام. نه.

مریم دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 01:48

سلام مریم جون تا الان که وبلاگت رو خوندم فکر می کردم یه سری شباهت ها داریم مثل علاقه به فیلم و کتاب.امشب گزبستنی رو امتحان کردم و خیلی خوشم اومد جز ثابت خریدم میشه ازین به بعد.این هم یه وجه تشابه دیگه

سلام به شما.نوش جانتون بستنی جدید.

قالب های بلاگ اسکای یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 00:03 http://theme.sitesetup.ir/

سلام
روز خوش
با مجموعه جدیدی از قالب های وبلاگ حرفه ای در موضوعات متنوع به روز شده ایم
فرصت داشتی یک سری به سایت ما بزن و از کارها دیدن کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.