مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام

خوابم می یاد در حد مرگ، اما دلم نیامد امروز باشه و اینجا تبریک نگم. دانشجوهای قدیمی، اونهایی که بارها و‌بارها یار دبستانی خوندین و گوش دادین، اونهایی  که یه عالمه شعار دادین، اونهایی که یک روز حس میکردین میتونین دنیا را عوض کنید، اونهایی که نشریه نو شتین و‌کتک خوردین، اونهایی که  تعلیقی خوردین، اونهایی که  براتون مهم بود کی میاد و‌کی میره و البته دانشجوهای جدید، با خصوصیات همین الانتون که من یکی زیاد نمیفهمم۱۶ آذرتون مبارک.

* بوشهر بودم، عشق کردم، عالی بود. هوایش، مردمش، غذاهایش، جای دوستان  بسیار خالی،

*اگر اهل زند وکیل هستید، آهنگ زیبای بی تابانه اش را گوش کنید، من بازند وکیل پر میزنم به روزهایی خاص، دوستش دارم زیاد.لینک دانلود هم نمیگذارم تا بخریدش.

*روز و‌روزگارتون خوش باشه الهی.

نظرات 4 + ارسال نظر
خاطره شنبه 20 آذر 1395 ساعت 08:20

مریم جان سلام بعد از مدت ها به وبت سر زدم دیدم نوشتی بوشهر بودب اخه من بوشهر زندگی می کنم هر چند که بوشهری نیستم.کاش زودتر میدونستم و از نزدیک میدیدمت.خوشحالم که بهت خوش گذشته

سلام خانم.چه جالب. دوستان بوشهر شناس من خیلی زیاد شدن. ممنون از مهربونیت. انشالا در فرصتهای بعدی.

samira پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 10:46 http://sama92.blogfa.com

هر دوره ای به یه سبکه دیگه روز دانشجو هم مبارک
خدارو شکر خوش گذشته
رویایی نمیگم ...میگم انشاله زیاد پیش بیاد واقعا نیازه...

بله،روز دانشجو هم مبارک.
خدا را شکر خوب بود،خیلی خوب بود

هدی چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 12:13

سلام دوستم امیدوارم همیشه به گردش و تفریح
خوشحالم که بهت خوش گذشته

سلام دوستم. ممنون. رویای خوبیه همیشه گردش بودن.

سرن چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 01:17 http://serendarsokoot.blogsky.com/

این روز تبریک گفتنت بیشتر خون به دلم کردها!

همیشه به گردش!

شرمنده بانو. شما بخش لطیفش را حس کن . ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.