مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


تا حالا تجربه اغفال کردن بچه های کوچولو را برای انجام یک کار سخت در ازاء چندتا قاقالی لی داشتین؟ به خصوص بچه هایی که قاقا لی لی را میگرند، بعد هم اغفال نمیشن. امشب من اون بچه هه شدم. از آنجاییکه دومین پنجشنبهه  پشت سرهم هست که قراره کارخونه باشم، از وقتی اومدم خونه پشت سرهم هله هوله خوردم، اصلا هم به قضایای وزنی و حجمی و... فکر نکردم.در حد انفجار خوردم* امادریغ از کمی پرت شدن حواسم. یادم می افته فردا باید بیدار بشم و برم کارخونه میتونم مثل مشنگها گریه کنم. خلاصه که بله، اینجانب فردا هم در خدمت کار هستم و خدا میداند چقدر رشوه خانوادگی دادم به خاطر این قضیه**.

*از لذتهای من، گرفتن یک پاتیل بستنی  در دست و چسبیدن به شوفاژ هست،فوق العادست، امتحانش کنید.

**قرار است ظهر جمعه ماکارانی خوشمزه بپزم،رشوه از این بهتر؟؟

با دوستانم قرار سفر دارم،انشالا. دلم جنوب زیبا را میخواهد.امیدوارم هوا داغون نباشه. هورا دوستان، هورا دریا، هورا تعطیلی.


نظرات 1 + ارسال نظر
سرن یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 00:41 http://serendarsokoot.blogsky.com/

سلام مریم
امیدوارم سفر خوبی رو پشت سر گذاشته باشی!
واقعا بایه ماکارونی همسر راضی میشه؟! خیلی آدم قانعیه ها!

سلام بانو.سفر خوب بود،کمی خوبتر از خوب.
والا همسفر قانع نبود،یاد گرفت قانع شود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.