مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

سلام علیبکم جمیعا

یک عدد مریم داغان در خدمت شما و اینجاست. داغان از آن نظر که امروز یک نمونه برگشتی از بیمارستان مشاهده کردم و تقریبا تا مرز سکته و بیهوشی رفتم با دیدنش.هنوز هم یادش می افتم سرگیجه میگیرم. خدا رحم‌کرد لحظه بررسی تنها بودم وگرنه آبروریزی میشد در حد فاجعه.خلاصه که ساعتی است نشستم در وبلاگستان میچرخم و همه مدل وبلاگی را شخم میزنم(الحمدالله کسی هم آپ نمیکنه)تا تصویر داغان نمونه مورد بررسی را کمرنگ‌کنم پشت چشمانم.

*صفحه نازنین تبلتم بسیاااااار کثیف و غیر قابل استفاده شده بود، نه اینکه امشب خیلی مغزم کار میکنه، با مشاهده شیشه گلالب روی میز که نمیدانم از کی آنجا جا خوش کرده، به ذهنمان رسید که با پنبه و گلاب صفحه را تمیز کنم، در حال حاضر تبلت جان بوی گلاب میدهد در حد قمصر کاشان.

*با همکاران گرامی مشغول نهار بودیم، موضوع صحبت کشیده شد به بچه دار شدن و‌ناباروری و اقدامات پزشکی عجیب و غریبی که بعضی انجام میدهند و  بعضی مردم چقدر مشنگند و  چه کارهایی که نمیکنند و چه پولهایی که نمیدهند و زمین و زمان را بررسی کردند و دوستان خیلی کارشناسانه نظر میدادند. خیلی جالب بود، خیلی خیلی جالب بود، یاد مریم سالهای خیلی قبل افتادم، چقدر نظر میدادم، چقدرحرف میزدم، چقدر قاضی بودم، نمیدونم اگر همان لحظه میفهمیدند یک نفر آنجا هست که وسط وسط اون ماجراهاست، وسط وسط همان موضوعی که برایشان سوژه جوک شده ، بازهم همینقدر راحت میگفتند:وای خدا را شکر، ما که این چیزها را نکشیدیم، خدا را شکر ما که مثل آدم!!!بچه دار شدیم، همینقدر راحت....

چقدر خوب که مدیرجانمان سر نهار زنگ زد، هرچند کلی کار تراشید و لب و دهان مبارک را سرویس کرد اما خوب بود، خیلی خوب بود، بگذریم.

**بوی گلاب خفم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
طرلان دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 23:52

سلام مریم جان چطور ی از قبل مریضی پدر شوهر جان میخواستم بیا م وبت اما انقدر گرفتار ی پیش اومد که نشد تا امشب فراغت ی شد که بیام. خوب ی عزیزم ؟ انگاری اگر درست متوجه شده باشم داری مامان میشی اره ؟ اگر اینطوریه خیلی خیلی بهت تبریک میگم عزیزم. خوشحال شدم برات دوست گلم

سلام عزیزم. خسته نباشی. انشالا که غم و غصه هاتون کمرنگ شده باشه و گرفتاریهاتون از نوع شادمانه بشه.
نه عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.