مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است

مرمرانه

ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز.... تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده است


به دلایل مختلف خصوصی و غیر خصوصی،لقمه صبحانه مرا همسفر اماده میکند، همان اول صبح که با یک دست کامپیوتر را روشن میکنم و با دست دیگر کوچک کوچک لقمه در دهانم میگذارم، پر میشوم از حس خوب بودنش، با ان دست دیگر که  ازاد شده، صفحه تلگرام روی دسکتاپ را میاورم و همان اول صبحی تشکری مرمرانه میکنم و صبح بخیری میگویم و میرویم تا هفت شب که دوباره همرا میبینیم و از حال هم خبر بگیریم.

من عاشق صبحانه های روز پنجشنبه هستم که مفصل میشودو کنار هم میشود و پر از حرف میشود.

**سه هفته پیوسته هست که اخر هفته را به خانه پدری سفر کردیم و با هفته های قبلش که من اخر هفته کارخانه بوده ام، پنج هفته است که مثل آدم صبحانه نخوردم.

***این هفته هم مسافرم صبحانه شلوغانه در کنار خانواده و فامیل داریم و وای به حال هفته دیگر اگر چیزی بخواهد به هم بزند این صبحانه پنجشنبه ای مرا.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 17:03

زن باید در کنار قوی بودن لوس هم باشهچه اشکالی داره

هیچ اشکالی نداره، کلا هرطور که راحتیم میگذرانیم.

پویا سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 12:31

"به دلایل مختلف خصوصی و غیر خصوصی،لقمه صبحانه مرا همسفر اماده میکند" آفرین به این شوهر گل و نازنین اما به نظرم دیگه شما دیگه خیلی لوس شدیهااااا

وقتی من ظرف سالاد برای همسفر آماده میکنم، ایشون صبحانه منرا اماده میکند، ما کم پیش هم هستیم، اینجوری انگار کمی از ساعتهای طولانیه کار را با هم هستیم و البته لوس بودن یکی از ویژگیهایی است که زیاد به من میگویند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.